Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det kan ju finnas ett mellanting också. Man behöver kanske inte skilja sig så fort man har en liten tråkigare period i ett förhållande. Att bara ha gräset är grönare på andra sidan tänket kommer ju göra att man ständigt är sökande.
Vår "tråkiga period" har varit så här i 2 år. Det är dock inte jag som vill separera, jag var väldigt ledsen i början och försökte få honom att ändra sig. Det gick inte.. Så nu har detta landat hos mig också och jag känner mig trots allt tillfreds med förändringen. Jag är 28 och han är 45, det är lite åldersskillnad. Det verkar dessutom som han blivit deprimerad nu pga separationen.

Vår "tråkiga period" har varit så här i 2 år. Det är dock inte jag som vill separera, jag var väldigt ledsen i början och försökte få honom att ändra sig. Det gick inte.. Så nu har detta landat hos mig också och jag känner mig trots allt tillfreds med förändringen. Jag är 28 och han är 45, det är lite åldersskillnad. Det verkar dessutom som han blivit deprimerad nu pga separationen.

Det finns ju naturligtvis fullt legitima skäl till att gå i sär. Man lever en gång och man ska inte vara olycklig 10 år i onödan eller härda ut med ett psykfall som slår en och dylikt.

Jag tror att det är skillnad på män och kvinnor när det gäller synen på skilsmässa. Känner inga män som har aktivt tagit ett beslut att skilja sig trots problem i förhållandet. Av alla jag känner som gifte sig i 20-30 årsåldern är det ett fåtal kvar som håller ihop. Alla jag känner som gått isär har varit på kvinnans intiativ. Orsak: tillitsproblem ( främst otrohet), känslorna dör ut och man har växt ifrån varandra. Många av männen har haft andra förhållanden vid sidan men har inte tänkt tanken på skilmässa ändå.
självklart kan kvinnor vara otrogna med men min upplevelse är att de då har gått vidare känslomässigt… Det gäller alltså när man har förhållanden och inte ons.
Hoppa inte på mig nu alla män :facejoy::facejoy:

Fyra ryska stridsflygplan kränkte i dag svenskt luftrum.

Kränkningen inträffade öster om Gotland.

– Mot bakgrund av det rådande läget ser vi mycket allvarligt på händelsen, säger flygvapenchefen Carl-Johan Edström.

Jahapp...

Så hemskt det som händer… Det värsta är att Putin är så oberäknelig man vet inte vad han hittar på.

Fyra ryska stridsflygplan kränkte i dag svenskt luftrum.

Kränkningen inträffade öster om Gotland.

– Mot bakgrund av det rådande läget ser vi mycket allvarligt på händelsen, säger flygvapenchefen Carl-Johan Edström.

Jahapp...
Nu kommer dom!

nä men är ju inte första gången det händer

Någon som tror att det blir nojig krig här? Tror kanske att det kan bli några attacker här som markering?

Gjorde förlust på bostad ca 117 000 kr. Gemensam bostad, så blir 58 000 kr för min del. När jag räknar ut lite snabbt så blir avdragsgill förlust 29 000 kr. Vad menas med det? Får man tillbaka viss belopp av det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp