Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

J
Jahopp. Imorgon ska man flytta in till vår nya lägenhet känns skit och pissigt då jag och min sambo ska separera. Känns jobbigt att ens behöva flytta ihop då för att sen bo med varann när man bara tjafsar... så imorn flytt sen fixa ny lägenhet säga upp denna när man hämtar nyckeln. Känns sjukt tråkigt. Ännu värre när man har barn ihop. Men bättre tider kommer... början på något nytt. Barnen ska ej behöva bli lidande....
Ja, barnen går före allt annat. Vet själv hur det känns. Drog mig ur innan det blev stora bråk då jag inte ville att barnen skulle märka av det. Var väldigt tufft i början men det blev bra och jag ångrar inget. Styrkekramar till dig!

Vitryssland. Vilka losers!

Vet inte riktigt vad man ska tycka och tänka. Jag tror Ryssland förr eller senare kommer ta Ukraina. Tyvärr. Frågan är då om det inte är bättre att det sker omgående så civila liv inte spills i onödan eller att den galna dvärgen får för sig att trycka på den röda knappen...

Tror att det var Ukraina som kfm haft något internationellt projekt med för övrigt. Målet var att införa något liknande svenska systemet.

Jahopp. Imorgon ska man flytta in till vår nya lägenhet känns skit och pissigt då jag och min sambo ska separera. Känns jobbigt att ens behöva flytta ihop då för att sen bo med varann när man bara tjafsar... så imorn flytt sen fixa ny lägenhet säga upp denna när man hämtar nyckeln. Känns sjukt tråkigt. Ännu värre när man har barn ihop. Men bättre tider kommer... början på något nytt. Barnen ska ej behöva bli lidande....
Tråkigt att höra <3 Men som du säger, det är början på ngt nytt. Barn kan ändå få det superbra trots skilda föräldrar. Och ju mindre barnen är när man separerar desto enklare separation.
Vi finns här för dig!

Om man har fått en påminnelse från brixo och man betalar fakturan sen dras samma summa från autogirot. Vad händer då? Får man tillbaka pengarna eller dras dem från nästa månad? Ringer men det är engelsk tel svarare så det går inte att komma fram

Om man har fått en påminnelse från brixo och man betalar fakturan sen dras samma summa från autogirot. Vad händer då? Får man tillbaka pengarna eller dras dem från nästa månad? Ringer men det är engelsk tel svarare så det går inte att komma fram
Skulle tro att det räknas av mot nästa månadsbetalning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp