Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Finns nog men det skadar nog deras karriär..

Men trycker han på knappen då är det över för oss alla.

Tänk vad en atombomb på 40-talet gjort - nu har ryssen 3000 kärnvapen, samtliga mer utvecklade än dom i Hiroshima och Nagasaki.

Så den personen hade liksom räddat världen :D

Tills en ny rysk despot kommer.

Men trycker han på knappen då är det över för oss alla.

Tänk vad en atombomb på 40-talet gjort - nu har ryssen 3000 kärnvapen, samtliga mer utvecklade än dom i Hiroshima och Nagasaki.

Så den personen hade liksom räddat världen :D

Tills en ny rysk despot kommer.

Oklart om han törs. Nato har väl mer än Ryssland och det blir väl tillbaka med Ryssland till medeltiden om Nato släpper iväg sitt..

Handlar väl om att sätt in ballistiska robotar med kärnvapen mot Ukraina och inte resten av världen. Tror inte att Nato eller USA skulle bomba Ryssland om dem gjorde det, men dem lär bli paria i hela världen under en lång tid och ännu mer sanktioner kommer införas.

Det är slutsatsen varför man vill minska invandringen. Att man diskriminerar utlänningar.
Rasism utgår ifrån att vissa människor är mindre värda. Därav den snabba slutsatsen att man är rasist när man gör skillnad på folk/invandrare.
Om man tänker så, så vill man nog ha helt öppna gränser, inga nationer och inga medborgare alternativt att alla är medborgare. Alla ska ha samma lön, alla ska ha samma rätt till allt. Men det blir ju problem i praktiken om alla vill vara i samma land, i samma stad, i samma bostad om ingen ska ha större rätt än någon annan att sova i min säng liksom.

Alltså har värsta ångesten när jag tänker på kriget :'( vet inte men min maniska hjärna säger: sälj lägenheten o dra typ till en ö eller nåt….typ nuuuuuu!!!!!

Alltså har värsta ångesten när jag tänker på kriget :'( vet inte men min maniska hjärna säger: sälj lägenheten o dra typ till en ö eller nåt….typ nuuuuuu!!!!!

Ska erkänna att tanken slog mig också igår. Men med tanke på att USA och Ryssland upptar typ 50% av världens yta som inte är vatten så känns det fan som att det kan braka loss överallt.

Jahopp. Imorgon ska man flytta in till vår nya lägenhet känns skit och pissigt då jag och min sambo ska separera. Känns jobbigt att ens behöva flytta ihop då för att sen bo med varann när man bara tjafsar... så imorn flytt sen fixa ny lägenhet säga upp denna när man hämtar nyckeln. Känns sjukt tråkigt. Ännu värre när man har barn ihop. Men bättre tider kommer... början på något nytt. Barnen ska ej behöva bli lidande....

Jahopp. Imorgon ska man flytta in till vår nya lägenhet känns skit och pissigt då jag och min sambo ska separera. Känns jobbigt att ens behöva flytta ihop då för att sen bo med varann när man bara tjafsar... så imorn flytt sen fixa ny lägenhet säga upp denna när man hämtar nyckeln. Känns sjukt tråkigt. Ännu värre när man har barn ihop. Men bättre tider kommer... början på något nytt. Barnen ska ej behöva bli lidande....
Är det något som hänt akut som gör att ni ska separera?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp