Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Undrar hur många som tar ut karensersättning som inte har rätt till det. Antar det ligger gott om ärenden om felutbetalningar hos fk..

Undrar hur många som tar ut karensersättning som inte har rätt till det. Antar det ligger gott om ärenden om felutbetalningar hos fk..
Så är det säkert, samma med vab också som det alltid varit! Då får man skylla sig själv eftersom fk tar ännu mer stickprover nu!

Vet många som har åkt fast med karens. Dom har fått krav nu fsk från förra årets ersättning som varit fel.dom hoppades på att fsk inte skulle kolla upp. Men dom fick snällt betala räkningen när den kom.

Av dom som jag vet har fuskat så åkte alla fast och fick en räkning från försäkringskassan men det var ju iallafall inga extra avgifter på.

Ja det gör dom.. och vab så kollas både förskola/skola och arbetsgivaren.
Ok! Är lite nyfiken då vi har anställda, men har inte blivit kontaktad av fk en enda gång sedan jag började med admin/ekonomi för ca 6 år sedan. Tycker att det är lite märkligt...

Av dom som jag vet har fuskat så åkte alla fast och fick en räkning från försäkringskassan men det var ju iallafall inga extra avgifter på.

Nä betalar dom bara in så är det nog så.
Ett åtal kommer separat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp