- Meddelanden
- 300
- Mottagna reaktioner
- 103
- Poäng
- 267
Remouladsås funkar bra till bröd med korv.
Ska nu vara pappa ledig 4 mån, det är
Inget som påverkar förutsättningarna va när man söker samlingslån? Dom ser ju att jag har arbete samt årsinkomst osv. Mvh nojig själ
Tack så mycket för svarNej,
Dock dom aktörerna som tar Tink eller Instantor kan backa.
då vet jag.
Om du prioriterar att verkligen VARA med barnen så kommer det att löna sig. Disk, städ och surfande finns kvar, men tiden när barnen är små svischar förbi och kommer inte åter.Tack så mycket för svardå vet jag.
4 månader hemma med 2 barn fasar redan![]()
![]()

Läste den i morse. Tycker den är vettig och välbehövlig, särskilt punkt 7. Artikeln är skriven av den kvinnliga programledaren för Lyxfällan.![]()
DN Debatt. ”Krafttag krävs för att stoppa den skenande skuldsättningen”
Svenskarnas skuldsättning fortsätter att skena och på tio år har skuldberget vuxit med över 32 miljarder kronor.www.dn.se
Så äre det blir bra, fullt uppOm du prioriterar att verkligen VARA med barnen så kommer det att löna sig. Disk, städ och surfande finns kvar, men tiden när barnen är små svischar förbi och kommer inte åter.![]()

Allt små barn behöver är kärlek, lyhördhet, tålamod, gränser och ännu mer kärlek. Får ni tid över kan du börja lära de om pengar och vikten av att spara, det ska börjas i tidSå äre det blir bra, fullt upp![]()