Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Inte alla som klarar av ångesten under dessa högtider. Det dåliga samvetet, ansvaret som trycker ner en, väger bly.
Jag vill dela med mig att ni som känner så, inte är ensamma. Ja, det är jobbigt som fan just nu. Men man fortsätter att andas, och det kommer att bli bättre. Kanske inte på ett tag och t.o.m. blir det lite sämre först, men det blir bättre.
Ett år eller 10 år, det kan kännas oöverskådlig men det går bara en dag, ett steg åt gången ändå.

För alla som tycker om att dela med sig sina tycken/åsikter (på vilka forum som helst). Tänk er för vad ni skriver och varför. Julen bör vara en tid till självinsikt. Folk är här för att få hjälp och stöd. Det krävs ibland inte mycket för att det kan gå riktigt åt skogen genom onödiga kommentarer. Så tänk till en extra gång innan ni skriver.
Önskar alla en ångestfri jul!!
Fint skrivet. Detsamma till dig!

Idag är ångesten stor, lön in som ska ut lika snabbt till alla aktörer man har lånat hos. Över halva inkomsten iväg som luft, inget har man fått för alla sina felbeslut förutom ångest, usch!
Men men, vill passa på att tacka alla på forumet för all kunskap och hjälp/historier ni delar med er av, satan vad mycket man lärt sig här!

God Jul alla, ta hand om er!

Idag är ångesten stor, lön in som ska ut lika snabbt till alla aktörer man har lånat hos. Över halva inkomsten iväg som luft, inget har man fått för alla sina felbeslut förutom ångest, usch!
Men men, vill passa på att tacka alla på forumet för all kunskap och hjälp/historier ni delar med er av, satan vad mycket man lärt sig här!

Du är inte ensam kompis. Bättre tider kommer vi
Lär oss av våra misstag. Framtiden kan bara bli ljusare eller hur? Det förgångna kan vi ej ändra. Håller med dig varit här i 4 månader och lärt mig otroligt mycket angående lån skulder ekonomi pengar osv. Istället för att skrolla på fb och insta hela tiden har jag samlat otroligt mycket kunskap. Dessutom är det bara kärlek här inget har alla är förstående osv. Dessutom skönt se man inte är ensam. DesUtom underbart att läsa alla drivna modiga människors beslut och se när det går bra för andra.

Skrev ett längre inlägg hur jag känner i min tråd. Läs

Känner du dig inte ensam ❤️

God jul till er alla hjältar!
Ett år sedan ungefär som fasaden inte gick att hålla längre utan allt sprack. Att inte få ett nytt lån någonstans var det bästa som kunde hända..
Vilket år det varit. Från att leva på att ständigt jaga nya lån och hålla uppe humöret och att låtsas att allting är på topp i vardagen men att vilja somna in när man är ensam hemma när livet hinner ikapp - till spelfri och skuldsanering och ett lugn inom mig med ekonomin som jag inte känt på flera, flera år! Man är som en helt ny människa!

Utan detta forum skulle jag nog aldrig klarat det med alla frågor som snurrar i ens huvud och all stöttning!
Så ni är tamejfan bäst! Ha en riktigt fin julafton och ta hand om er! <3 <3

Önskar er alla fina eldsjälar och era familjer en riktigt god jul❤️ Försök släpp allt om lån idag och allt därtill. Vi kan inte göra något ogjort inte spola tillbaka tiden. Men däremot kan vi ändra vad som händer framöver. Som sagt må bra idag och njut av denna tid, ni är värda mer en ni anar.

Strandhäll har väl jävligt dålig lön annars skulle hon väl aldrig hamna hos KF. Tur att man själv tjänar storkovan. 24 k i månaden. Men jag är aldrig bitter.
Handlar mindre om lön o mer om beteende/vanor/bakgrund tror jag. Man kan tjäna 15000 kr/mån efter skatt o ha ok ekonomi o man kan tjäna 30000 kr/mån efter skatt o ha urusel koll/dålig ekonomi. Allt handlar om vad man gör m pengarna oavsett storlek på lön.

Detsamma (lite sent men valda delar av världen firar ju jesuslandningen först idag så)

Inte särskilt avundsjuk på de som har beredskapen denna helg ändå..
Har man beredskap inom KFM ? Vad gör man då? Lite som TIB hos oss kanske? (tjänsteman i beredskap)?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp