Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Spelgruppen jag går till avråder från aktier, då det kan ge samma kick som spelande. Det har dock gått bra för min del, jag känner av när jag börjar gå över styr. Ett tips är att inte följa kurserna varje dag och att inte handla med derivat när man är spelberoende.
Precis vad jag tänkt. Intr vågat börjar med aktier för tror jag kommer samma som med spel då. Men är nog individuellt , jag personligen vågar ej chansa.

Sådär, prenumerationen på min upplysning på bisnode uppsagd, 299kr / år. Sjukt för ingenting, med tanke på att den bara förvirrar och aldrig stämmer.

Sådär, prenumerationen på min upplysning på bisnode uppsagd, 299kr / år. Sjukt för ingenting, med tanke på att den bara förvirrar och aldrig stämmer.

Håller helt med! Också avbokat den.

Men vanlig min uc känns värt att ha eller vad tycker ni?

Jag brukar gå och kolla gamla UC i kivra, där ser jag när ff och anmärkning försvinner, när en av dessa har försvunnit så beställer jag en ny sån upplysning för 29kr.. räcker gott och väl. Tar heller inte ut nån upplysning i ”onödan” då

Jag brukar gå och kolla gamla UC i kivra, där ser jag när ff och anmärkning försvinner, när en av dessa har försvunnit så beställer jag en ny sån upplysning för 29kr.. räcker gott och väl. Tar heller inte ut nån upplysning i ”onödan”

okej :) jag har detta ba för jag är
Så otålig och nyfiken haha. Väntar med spänning på hamna under 15% men tror alla mina ff blir ungefär 6 mån gamla inom 2 månader. Alla ff. Sen även 3 försvinner :)

Så otålig och nyfiken haha. Väntar med spänning på hamna under 15% men tror alla mina ff blir ungefär 6 mån gamla inom 2 månader. Alla ff. Sen även 3 försvinner :)
Finns det årsabonnemang på UC och vad kostar det?
Är väl lite mer intressant och aktuellt när man har flertal ff eller anmärkningar jag har stenkoll på när jag är fri från sista anmärkning och det är ”bara” 4 mån bort… så nu händer inte så mkt på betyget

Ja den har jag kvar, följer utvecklingen på mitt betyg hela tiden :) så 49kr/mån får det kosta tills man kommit ner lite till i betyg och det börjar se snygg ut! :)

Det är inte alltid det sker några större förändringar bara för att en eller flera ff "fyller" 6 månader ...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp