Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag trodde vi skulle ha skyhög elräkning nu men den ligger under medel! 1095kr för november. Hyresvärden betalar värmen.
Bor på 145 kvm sekelskifteslgh. 6 RoK.
Vi har alla lampor på nästan dygnet runt, massa julbelysning, kör 2-3 diskmaskiner per dag, 1-2 tvättmaskiner, torktumlare, dator tv spel etc är på jämt… Två tonåringar, och två mindre barn samt vi två vuxna.
Det var ju inte allts farligt. Vilket område? Finns ju 3 olika. 1 2 och 3.

Tips här kan man se elpriserna per timma i ert område.

Galen skillnad på elprisens idag. Område se1 är
Lägsta 18 öre per timme och högsta 27.95

medans hos mig se3 är
Lägsta 18 och högsta är 280!!!!

Det var ju inte allts farligt. Vilket område? Finns ju 3 olika. 1 2 och 3.

Jag antar att vi tillhör 3, Sthlm är närmast

Ganska glad att man tecknade ett vinteravtal, betalar 900 denna månad för ett 140+140 kvm villa.

Drog in hos oss oxå men köpte såndär självhäftande tätlist och det hjälpte massor. Är väldigt biligit också.

Vilket bra tips! Finns det på Bauhaus tror du? Har tänkt kontakta företaget som bytte fönster men väntar tills det bli kallare och blåsigare annars kommer de säga att de inte känner nåt.

Är det fler av er som tagit lån och förlorat det på optioner/aktier och blivit sol och vårad av alla intagramprofiler?
Ett tag när jag var lack på spel så köpte jag en väldans många aktier och det gick till en början jätte bra tills jag hittade dessa ”amerikanska pennystocks” som kom med nyemissioner på löpande band. Blev senare att jag använde det likt vilket spelplattform som helst. Känns ju lite som blackjack

Vilket bra tips! Finns det på Bauhaus tror du? Har tänkt kontakta företaget som bytte fönster men väntar tills det bli kallare och blåsigare annars kommer de säga att de inte känner nåt.
Ja det tror jag :) kolla

Är det fler av er som tagit lån och förlorat det på optioner/aktier och blivit sol och vårad av alla intagramprofiler?
Ett tag när jag var lack på spel så köpte jag en väldans många aktier och det gick till en början jätte bra tills jag hittade dessa ”amerikanska pennystocks” som kom med nyemissioner på löpande band. Blev senare att jag använde det likt vilket spelplattform som helst. Känns ju lite som blackjack

Spelgruppen jag går till avråder från aktier, då det kan ge samma kick som spelande. Det har dock gått bra för min del, jag känner av när jag börjar gå över styr. Ett tips är att inte följa kurserna varje dag och att inte handla med derivat när man är spelberoende.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp