Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det skulle vara väldigt olämpligt, gränsland till muta, att jag skulle få en extra fördel mot att jag förhoppningsvis ska göra extra bra åtgärder dom ger just det stället bra betalt
ja men det förstår jag, det var inte så jag menade att du ska få bra deal mot att du gynnar ett visst inkasso utan jag tänkte mer på att om du skulle hamna hos inkasso och behöva be om avbetalningsplan och ringer osm privatperson och de känner igen dig och beviljar utan att du behöver be och böna... det kan väl ändå inte ses som att du bryter mot kodex.

ja men det förstår jag, det var inte så jag menade att du ska få bra deal mot att du gynnar ett visst inkasso utan jag tänkte mer på att om du skulle hamna hos inkasso och behöva be om avbetalningsplan och ringer osm privatperson och de känner igen dig och beviljar utan att du behöver be och böna... det kan väl ändå inte ses som att du bryter mot kodex.

Skulle det framgår att dom känner igen mig och därför ger mig en bra deal så är det fel.

Skulle det framgår att dom känner igen mig och därför ger mig en bra deal så är det fel.
Verkar komplicerat detta. Det går inte att bevisa att/om du fått en bra deal just pga att de känner igen dig. Jag har fått massa bra deals hos inkasso så varför skulle inte du få.
Alternativet för att helt ha ryggen fri är väl då att be om en extra dålig deal? :p Men det är ingen som vill ha

Verkar komplicerat detta. Det går inte att bevisa att/om du fått en bra deal just pga att de känner igen dig. Jag har fått massa bra deals hos inkasso så varför skulle inte du få.
Alternativet för att helt ha ryggen fri är väl då att be om en extra dålig deal? :p Men det är ingen som vill ha
Det är komplicerat, jag tror jag försöker lösa det genom att betala mina fakturor löpande.

Det är komplicerat, jag tror jag försöker lösa det genom att betala mina fakturor löpande.
Bra strategi! Då riskerar du inte hamna hos kf heller, eller ja du har ju redan hamnat där kan man säga ;)

15 065 har nu dött med/av Covid-19 i Sverige.

Det är fan ändå en hel del, typ halva Landskrona.

Känner ni någon som dött av Korona?

Min väns pappa, bekants svärfar och andra bekantas släktingar.

Nån som kan rekommendera en bra karaoke mikrofon? Finns flera som är skräp har jag hört.

Jag känner ett par stycken; bägge män, vältränade, inga underliggande sjukdomar, den ene var under 40 och den andre var 50+.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp