Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Blev någon sorts rekord denna veckad. Hotad till livet 2 gånger.

Kul att ta en bil eller egendom av kriminella :)

Förresten vad händer om man behöver göra ett större ingrep i munnen. Tandläkarn är ju inte billig.
Är det bara hälsa hem och få en hemsk trut?

Det varierar.. tycker många av busarna är duktiga att betala, dom kanske inte vill ha fogden springandes.

Finns info på hemsidan, anstånd i löneutmätning är ganska vanligt av den orsaken

Är det bara jag som upplever att tonen här på forumet har hettats till lite?
När jag läser många trådar så är det alltid något slags personangrepp och man kallar varandra för det ena med det andra.. istället för att hjälpa varandra och bara dela sin kunskap har ”vi” nu gått till påhopp för att man inte tror på varandra eller att man ger spydiga kommentarer på någons svar för man själv inte tycker / upplever samma.

Jag kanske har fel och hamnat i fel trådar, men har ändå upplevt detta i flertalet trådar och mest på senare tid då jag hänger här dagligen.

Någon annan som håller med eller är det bara jag som känner så? :axelryck:

Väldigt många kortutgivare låter dig inte välja kod. Men det är lite konstigt att marknadsföra det, helt klart :D
Är det verkligen sant att man inte kan byta sin pinkod? Låter ju horribelt, har banker och liknande inget säkerhetstänk alls o_O

Det är väl just säkerhetstänk som är orsaken till det.

Är det bara jag som upplever att tonen här på forumet har hettats till lite?
När jag läser många trådar så är det alltid något slags personangrepp och man kallar varandra för det ena med det andra.. istället för att hjälpa varandra och bara dela sin kunskap har ”vi” nu gått till påhopp för att man inte tror på varandra eller att man ger spydiga kommentarer på någons svar för man själv inte tycker / upplever samma.

Jag kanske har fel och hamnat i fel trådar, men har ändå upplevt detta i flertalet trådar och mest på senare tid då jag hänger här dagligen.

Någon annan som håller med eller är det bara jag som känner så? :axelryck:

Mjaa, har inte upplevt detta. Visst finns det någon som kanske har en dålig dag. Men överlag så tycker jag inte att jag ser detta ofta. Dock så hänger jag mest på Skuldsaneringstråden. Kanske är den snällaste tråden... = ) Haha!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp