Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hoppas komma dit snart, att man har 30% kvar, här är det ut och in och sen diverse försök att hanka sig fram till nästa lön kommer (får nån tusing den 15:e ibland)
Det kommer!

Någon dag kommer vi dit. Och självklart ännu längre.
Jag längtar så mycket till den dag jag behöver lägga 0:- på lån.

Jahapp. Då var det dags för Göteborgarna att också öppna sin hjärtan.

Det kommer!

Någon dag kommer vi dit. Och självklart ännu längre.
Jag längtar så mycket till den dag jag behöver lägga 0:- på lån.
Åh ja... visst gör vi framsteg. Noll i lån kommer jag nog aldrig att uppleva då vi har både bostadslån och studielån men det räcker för mig att bli av med alla inkasso och dyra krediter :)

Ja det är det jag menar när man spränger en fastighet upp i luften och 20 personer hamnar på sjukhus varav tre på IVA, samma fastighet där tydligen en polis som vittnat i gängrättegångar bor :D Det är precis det jag menar.

Ja det är det jag menar när man spränger en fastighet upp i luften och 20 personer hamnar på sjukhus varav tre på IVA, samma fastighet där tydligen en polis som vittnat i gängrättegångar bor :D Det är precis det jag menar.
Hänger inte med! Är det de afghanska kvinnorna som ligger bakom sprängdådet?

Aktieinvests sajt utsatt för ransomware-attack!

Det verkar som om förra veckans stora snackis med den nya broschyren med tillhörande app var ett lyckat drag av regeringskansliet och två myndigheter. För första gången på länge placerades en bomb på rätt plats, vid rätt tillfälle och drabbade rätt personer. Bra jobbat!

Bilagor

• FB_IMG_1632847651537.jpg
    FB_IMG_1632847651537.jpg
    84.1 KB · Visningar: 9
Vad är väl en kväll hemma i soffan med Netflix när man kan ta extra jobbpass för att betala skulder:rolleyes:

Ibland känns det som att livet rinner mellan mina fingrar medan jag jobbar och jobbar och allt går till skulder. Blir deppig av att tänka på det! Men då gäller det att påminna mig själv varför jag gör det, jo, för att förhoppningsvis om tre- fyra år kunna leva ett liv utan skulder!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp