Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ok det var inte så farligt. Men sen får man ju vad man betalar för. Dom flesta får ju då kanske inte omöjliga skulder att hantera efter försäljningen tänker jag

Ok det var inte så farligt. Men sen får man ju vad man betalar för. Dom flesta får ju då kanske inte omöjliga skulder att hantera efter försäljningen tänker jag

Ligger något i det. Sen ska det ju sägas att inkomsterna är väldigt begränsade i det området kan jag tänka mig. Inte några chefer som bor där direkt,
Dock vet jag inte hur bankerna kommer göra med lånet, rimligtvis är det inte ett bolån längre utan läggs om till ett blanco?

Det är ju ändå 100 lägenheter eller något som ska visas. Lägg där till källarförråd, vindsförråd och diverse gemensamma utrymmen

Jag vet inte om man går in alla lägenheter, det kanske man gör

Jag vet inte om man går in alla lägenheter, det kanske man gör

Tänker att dom som vill köpa en fastighet för 50 miljoner ändå vill se vilket skick alla lägenheter är i?

Tänker att dom som vill köpa en fastighet för 50 miljoner ändå vill se vilket skick alla lägenheter är i?

Jag vet faktiskt inte. När fastighetsbolag köper hela bostadsområden så har dom inte tillträde och tid att besikta alla bostäder i alla fall.
Det här var väl 80 lgh ungefär? Även om det är fem min per lgh är det nästan en dag. Plus någon timma för allmänna och tekniska utrymmen. Jag har svårt att se hur man genomfört det men jag kan ha fel

Lönehelg och 70% av lönen är borta efter alla lånekostnader betalats. Känns helt normalt.....haha. Jag är iaf spelfri nu och mår skitbra. Firar nog livet med en kebabpizza ikväll!
jag har inte jobbat extra nu så min lön efter skatt blev 25000kr, månadskostnaden för lånen är 27000 (och då är kreditkorten inte inräknade)
men det känns ändå bra idag, firar med att äta matlådor som min fru har lagat

Lönehelg och 70% av lönen är borta efter alla lånekostnader betalats. Känns helt normalt.....haha. Jag är iaf spelfri nu och mår skitbra. Firar nog livet med en kebabpizza ikväll!

Kör den med pommes och extramycket sås :D

Hoppas komma dit snart, att man har 30% kvar, här är det ut och in och sen diverse försök att hanka sig fram till nästa lön kommer (får nån tusing den 15:e ibland)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp