- Meddelanden
- 22 634
- Mottagna reaktioner
- 16 060
- Poäng
- 10 747
Vad kostar en lägenhet där normalt sett? Är det någon mille typ?
Mindre. En tvåa mellan 400.000-600.000 en trea max 800.000-850K.
Det är trots allt Rosengård.
Vad kostar en lägenhet där normalt sett? Är det någon mille typ?
Ok det var inte så farligt. Men sen får man ju vad man betalar för. Dom flesta får ju då kanske inte omöjliga skulder att hantera efter försäljningen tänker jag
Det är ju ändå 100 lägenheter eller något som ska visas. Lägg där till källarförråd, vindsförråd och diverse gemensamma utrymmen
Jag vet inte om man går in alla lägenheter, det kanske man gör
Tänker att dom som vill köpa en fastighet för 50 miljoner ändå vill se vilket skick alla lägenheter är i?
jag har inte jobbat extra nu så min lön efter skatt blev 25000kr, månadskostnaden för lånen är 27000 (och då är kreditkorten inte inräknade)Lönehelg och 70% av lönen är borta efter alla lånekostnader betalats. Känns helt normalt.....haha. Jag är iaf spelfri nu och mår skitbra. Firar nog livet med en kebabpizza ikväll!
Lönehelg och 70% av lönen är borta efter alla lånekostnader betalats. Känns helt normalt.....haha. Jag är iaf spelfri nu och mår skitbra. Firar nog livet med en kebabpizza ikväll!

Hoppas komma dit snart, att man har 30% kvar, här är det ut och in och sen diverse försök att hanka sig fram till nästa lön kommer (får nån tusing den 15:e ibland)Lönehelg och 70% av lönen är borta efter alla lånekostnader betalats. Känns helt normalt.....haha. Jag är iaf spelfri nu och mår skitbra. Firar nog livet med en kebabpizza ikväll!