Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag tycker också skoluniformer vore en bra idé.
ja eller hur! Bara fördelar tycker jag i a f. De som är skeptiska till skoluniformer tycker säkert att man inskränker rätten att själv bestämma vilka kläder man bär.

ja eller hur! Bara fördelar tycker jag i a f. De som är skeptiska till skoluniformer tycker säkert att man inskränker rätten att själv bestämma vilka kläder man bär.
Tycker det är bra sålänge man får välja själv till exempel att vill tjejer ha byxor och tröja som killarna ska dom få det och inte måste ha kjol t.e.x.

Finns säkert barn familjer som inte har råd med nya kläder och Märkeskläder som vissa andra. Därför perfekt med skol uniform :)

Håller med! Nått vettigt skattepengen skulle gå till för en gångs skull haha.
Nu tänkte jag inte att det ska bekostas med skattepengar utan att föräldrar köper det. Tro mig, är helt säker på att många föräldrar skulle hellre köpa en uniform eller två istället för att ha ångest att inte ha råd med svindyra märkeskläder.
Jag är dock medveten om att den svenska skolan ska vara avgiftsfri så då kan man inte lägga den kostnaden på föräldrarna, eller?

Jag har Nordea som bank.

Väntar på en insättning. Går in på översikt och sen personkonto då ser jag min insättning med gröna siffror under reservationer.

Klickar jag på den står det såhär:

Bokföringsdag 21 september 2021
Räntedag 2021-09-22
Datum för kontohändelse 2021-09-21

Så när har man pengarna?
Såg så ut för mig förra veckan. Men fick pengarna under eftermiddagen trots det. Så kika om du fått dom.

Börsen ner över 2% idag! o_O

Idag är det på gränsen att arbetsgivaren får hosta upp för en jacka. Ska testa tvätta och se om det räcker...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp