Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag har Nordea som bank.

Väntar på en insättning. Går in på översikt och sen personkonto då ser jag min insättning med gröna siffror under reservationer.

Klickar jag på den står det såhär:

Bokföringsdag 21 september 2021
Räntedag 2021-09-22
Datum för kontohändelse 2021-09-21

Så när har man pengarna?
I morgon

Vad betyder räntedag?

Jag har Nordea som bank.

Väntar på en insättning. Går in på översikt och sen personkonto då ser jag min insättning med gröna siffror under reservationer.

Klickar jag på den står det såhär:

Bokföringsdag 21 september 2021
Räntedag 2021-09-22
Datum för kontohändelse 2021-09-21

Så när har man pengarna?
Imorgon :) har också Nordea. Såg till exempel redan igår med grönt att barnbidraget skulle koma idag. Så du bör ha dom 00:01

I see. Haft SEB innan, lite dålig på Nordea. Men är det midnatt dom kommer eller hur brukar det se ut?

I see. Haft SEB innan, lite dålig på Nordea. Men är det midnatt dom kommer eller hur brukar det se ut?
Jag brukar alltid få lönen barnbidrag osv straff efter 12. Med tanke på det står
Så borde det koma in efter 12 00:00-00:15

Men t.e.x när jag Tagit snabb lån osv och det ska koma "samma dag innan 17" som de brukar stå så brukade de alltid koma vid 12-3 men står ej sådär inann då med grönt.

Oj vad ni har skrivit här för fullt.... har varit borta i två dagar och redan 10 sidor att ta igen!
På tal om arbetskläder så är jag för skoluniformer, i alla fall fr mellanstadiet och uppåt. Tror det skulle ta bort en hel del ångest kring vilka kläder man själv har och vilka kläder andra har råd med. Det är faktiskt inte så farligt att ha skoluniform.

Jag tycker också skoluniformer vore en bra idé.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp