Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Någon som privat något som funkar bra mot pollen? Mina allergiprover har visat 100 % allergi mot gräspollen och nu när det börjat blomma på rejält här i Västra Skåne kan jag inte andas alls :( Vanlig allergi medicin biter inte! Tråkigt att missa jobb :(
Har samma som du och jag har fått astma medicin som jag måste ta flera ggr om dan för att klara den värsta perioden fr maj-augusti. Även ögondroppar och nässpray. Nässpray finns med och utan kortison.

Hej alla! Har nån fundering men ville inte starta en ny tråd så tänkte jag tar det här.

Om man söker samlingslån via tex advisa.
Vilken återbetalningstid är bäst att söka?
Är det en fördel (större chans till lån) att söka längre tid?
Om det är lägre ränta så vill man såklart ha längre tid på det lånet än de med sämre ränta. Men det är bara om man får lägre ränta.

Ska man alltid söka för ett större belopp?
Tänker att det kan va mindre chans att man blir beviljad.
Gissar på att allt sånt här beror på situation.

Har samma som du och jag har fått astma medicin som jag måste ta flera ggr om dan för att klara den värsta perioden fr maj-augusti. Även ögondroppar och nässpray. Nässpray finns med och utan kortison.

Fick recept på starka kortison nu via appen min doktor. Ska se om jag kan få astma medicin också för kan inte andas :S Det är inte superpoppis att gå runt såhär nu när man jobbar med livsmedel och arbetstempot är i 120 många gånger.

Fick recept på starka kortison nu via appen min doktor. Ska se om jag kan få astma medicin också för kan inte andas :S Det är inte superpoppis att gå runt såhär nu när man jobbar med livsmedel och arbetstempot är i 120 många gånger.
Jag förstår att det är svårt, man måste ju stanna hemma vid minsta symptom men har man allergi så ska det väl gå att jobba.
Jag har aldrig använt nån av de läkartjänster som finns på nätet, låter smidigt. Om du är allergisk mot gräs så kan du ev även vara känslig mot gråbo och det blommar i augusti.

Jag förstår att det är svårt, man måste ju stanna hemma vid minsta symptom men har man allergi så ska det väl gå att jobba.
Jag har aldrig använt nån av de läkartjänster som finns på nätet, låter smidigt. Om du är allergisk mot gräs så kan du ev även vara känslig mot gråbo och det blommar i augusti.
Ja, det är väl just det att symptomen kan likna varandra. Jag har ju knappt kunnat känna några smaker alls efter som att all min allergi är just centrerad vad gäller bihålorna och näsan. Det funkar dock som det ska nu och jag har antikroppar. Det var bra mediciner jag fick behövde bara visa burkar jag hade hemma. Det ända som var lite dumt är att näsprayen jag fick recept på kostar över 600 kr och jag har verkligen inte råd så fick nöja mig med tabletterna. Har gråboallergi i släkten men har inte reagerat på det särskilt än.

Ja, det är väl just det att symptomen kan likna varandra. Jag har ju knappt kunnat känna några smaker alls efter som att all min allergi är just centrerad vad gäller bihålorna och näsan. Det funkar dock som det ska nu och jag har antikroppar. Det var bra mediciner jag fick behövde bara visa burkar jag hade hemma. Det ända som var lite dumt är att näsprayen jag fick recept på kostar över 600 kr och jag har verkligen inte råd så fick nöja mig med tabletterna. Har gråboallergi i släkten men har inte reagerat på det särskilt än.
Oj det var dyrt, jag brukar få rhinocort och den ligger på ca 250 kr, den är med kortison, utan kortison är de billigare.

Lyssnade igår på Fhm:s presskonferens om Corona. Lite större utbrott i Dalarna och Blekinge. Ca 72 personer i Sverige har den indiska mutationen. WHO råder alla att inte resa utomlands men här i Sverige finns ingen sådan avrådan utan Tegnell säger att det viktigaste är att man reser säkert och tryggt. Dubbla budskap.
Här i huvudstaden märker jag en markant ökning av resenärer i t-banan, mkt folk, mest ungdomar som inte är vaccinerade och som sprider smitta. Jag förstår att folk längtar efter att leva som det var innan. Hoppas bara att det inte kommer en fjärde våg i höst bland alla ungdomar. Och jag är tacksam att alla i familjen har antikroppar och vi vuxna ska ta andra sprutan nu i juni.

Det ända som var lite dumt är att näsprayen jag fick recept på kostar över 600 kr och jag har verkligen inte råd så fick nöja mig med tabletterna.
Fick ett nytt recept på Rhinocort nu (nässpray) och de kostade 160 kr. Be att få en billigare variant om du behöver nässpray.

Bra veckan tog slut någon gång. Fått två polisanmälan mot mig sedan i måndags.

Trevlig helg gott folk!
Ät gott, drick gott, njut av vädret (som ska bli dåligt i morgon här). Lägg bort ekonomin och skulder för en dag och bara vara !
Ta hand om er <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp