Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Du skrev ju att nyckel inte kommer att passa?!
Du får poäng för provocerande iaf

Du skrev ju att nyckel inte kommer att passa?!
Du får poäng för provocerande iaf

Har man inställningen att man ska missförstå saker så underlättar det att tolka in saker som inte står någonstans.

Att få skulder, få sin bostad utmätt, och under hela den processen inte heller säga något, det säljs och kf får se till att byta lås och tömma bostaden så nya ägaren får tillträde. Då kan det vara lite chockande som sambo/make/maka att komma hem en dag och inte vetat om skulderna ens.

Tror jag för en gångs skull lyckats köpa saker i tid.
Köpt virke till en trall/altan i fjol men pga väder och sjukdom blev det inget bygge. Verkar som priset på virket gått upp typ 50% sedan förra sommaren.

Har man inställningen att man ska missförstå saker så underlättar det att tolka in saker som inte står någonstans.

Att få skulder, få sin bostad utmätt, och under hela den processen inte heller säga något, det säljs och kf får se till att byta lås och tömma bostaden så nya ägaren får tillträde. Då kan det vara lite chockande som sambo/make/maka att komma hem en dag och inte vetat om skulderna ens.
Alla sitter ju inte i den sitsen som ens äger en bostad som kfm kan ta även om man har skulder

Alla sitter ju inte i den sitsen som ens äger en bostad som kfm kan ta även om man har skulder

Jag ser inte att jag skrivit det heller.
Går att bli avhyst i motsvarande situation också, det har nog hänt fler gånger.

Tagit första sprutan check
Fått covid-19 fem dagar efter sprutan check
Inlagd på akuten check
Blivit fucking frisk CHECK!!!

Det värsta jag varit med om! Var rädda om er

Tror det är typ 3 år.
Möjligen sökbart längre om man har målnumret.
Hur kan det ens vara tillåtet att spara uppgifter om föreläggande i tre år? Säg att man fått ett föreläggande på ett sketen summa som t ex 500 kr. Man betalar. Det blir inget utslag. Ändå ska det sparas i tre år? Obegripligt. Systemet pekar alltid finger åt en, tyvärr! Anmärkning kan jag förstå, men föreläggande, nej!

En socialdemokratisk arbetsgrupp föreslår att den populära sparformen ISK ska ”begränsas kraftigt”

Socialdemokraterna vill alltså införa fastighetsskatt igen. Dom vill att alla över 1.000.000 ska skatta extra och nu vill dom begränsa småspararna/ISK kraftigt. Allt för att nya adeln ska få det ännu bättre.

Grattis Sverige!

Magdalena ligger bakom! Vore synd om villkoren för isk försämras

@Lasseman vet du hur lång väntetiden för avhysning är? Vi har en störig granne som har hållit på i några år och nu ska Kfm komma eftersom inget annat har hjälpt men det har gått nu ca 2 månader och jag tror inte att de har varit här för grannen är kvar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp