Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Haha exakt :facejoy:
Tänk vi som inte gillar när inkassobolagen ringer, men snart börjar de kanske ringa på dörren istället för telefonen...
Nä hoppas ingen hamnar hos TorPederinkasso :eek:

Inkassobolag kan ju ringa på dörren också, för delgivning, det händer då och då att man stöter på deras delgivningsmän och ser deras söklappar när man är hos någon.

Kul med vänförfrågan på Facebook. Fått 2 idag. En från någon halvnaken tjej som tipsar om bra länkar och att hon är mycket bra i sängen.
En från en gäldenär jag fattat något beslut om för inte så länge sedan. Vet inte vilket som var sämst..

Vad försöker man uppnå genom att lägga till handläggare på KFM som vänner?

Lite osäker på om det är rika eller mix megapol som går på radio i köket här mer eller mindre dygnet runt, men har dom begränsat med låtar? Jag tycker det alltid är in The army now den här tiden på kvällen...

Kul med vänförfrågan på Facebook. Fått 2 idag. En från någon halvnaken tjej som tipsar om bra länkar och att hon är mycket bra i sängen.
En från en gäldenär jag fattat något beslut om för inte så länge sedan. Vet inte vilket som var sämst..

Själv får jag löpande Messenger meddelanden från mina hyresgäster... Dom brukar då skriva att dom tror att de e den lättaste vägen att få svar... :( Inte ovanligt att dessa mess inkommer sena kvällar eller helger... Jag svarar ALDRIG !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp