- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Snokpelle. -Nja, ett par tre personer har jag kunnat hitta igen på Facebook baserat på sånt dom skrivit

Snokpelle. -Nja, ett par tre personer har jag kunnat hitta igen på Facebook baserat på sånt dom skrivit

Snokpelle. -![]()
Låter konstigt att ett inkassobolag skulle kunna spåra det. Har man skrivit en exakt summa "skulden är på 19843 kr", visst då finns det en chans att någon anställd med för mycket tid söker igenom registret (som skydd kan man avrunda). I annat fall ser jag inte hur man skulle kunna identifiera någon.
Alternativt kollar hen på helt fel person.
Skönt jag inte har ett facebook konto eller något sociala medieNja, ett par tre personer har jag kunnat hitta igen på Facebook baserat på sånt dom skrivit

Skönt jag inte har ett facebook konto eller något sociala medie![]()

Kan ju även räcka att man inte har så mycket fantasi med sitt nickname, helst med födelseåret inkluderat, är lite förutsägbar och kör samma nick på flera ställen, i sin mailadress osv.Vissa har sagt var de bor, sitt förnamn och sin ålder. Med den informationen kommer man långt.
Vissa har sagt var de bor, sitt förnamn och sin ålder. Med den informationen kommer man långt.
En del har skrivit både för och efternamn i kommentarer på profiler i tron om att dom skickat privata meddelanden
Jag heter Ny2018 och jag är knappast född det året haha.Kan ju även räcka att man inte har så mycket fantasi med sitt nickname, helst med födelseåret inkluderat, är lite förutsägbar och kör samma nick på flera ställen, i sin mailadress osv.