Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det med Quick var ju helt absurt. Detta fall med tjejen har jag ingen insyn i. Vore bara dumt att uttala sig. Han kan absolut ha kladdat och haft sig. Hon kan också fabricera. Jag avvaktar dom. Men det med Quick. Fullständigt absurt.
Sucken från GW, priceless

Det med Quick var ju helt absurt. Detta fall med tjejen har jag ingen insyn i. Vore bara dumt att uttala sig. Han kan absolut ha kladdat och haft sig. Hon kan också fabricera. Jag avvaktar dom. Men det med Quick. Fullständigt absurt.
Han har uttalat sej i flera fall mycket märkligt bl a om Kevinfallet, att jag undrat om han är sjuk, har begynnande demens eller liknande.

Han har uttalat sej i flera fall mycket märkligt bl a om Kevinfallet, att jag undrat om han är sjuk, har begynnande demens eller liknande.

Det eller är han kanske någon form utav narcissist eller något liknande? Jag får otroligt obehagliga vibbar av honom nästan åt psykopathållet faktiskt.

Man får lite då och då förslag om avbetalningsplaner och ett evigt tjatande om att sånt har vi alltid gått med på.
En idag skulle ha en avbetalningsplan mot att slippa sälja hus bilar och annat. Hen blev jätteupprörd när jag var lite skeptisk till en plan på 975000 I månaden...

För övrigt, jag har alltid ansett båtar som jäkligt dyra grejer att hålla på med. Dom är ju nästan gratis numera, i allafall om man orkar med segel

"Det bästa exemplet är en användare från L*nforum (* = å). Denne är den mest aktive av alla och han råkade vara gäldenär hos oss. Kul att följa honom på det forumet och ändå veta vem det är. Gillar grabben starkt dock då han är mån att göra rätt för sig och röstar på ett bra parti."

Skrivet av TorOchPederInkasso på Flashback.
Inkassobolagen spanar alltså även här, så tänk på hur öppna ni är om era privatliv.

"Det bästa exemplet är en användare från L*nforum (* = å). Denne är den mest aktive av alla och han råkade vara gäldenär hos oss. Kul att följa honom på det forumet och ändå veta vem det är. Gillar grabben starkt dock då han är mån att göra rätt för sig och röstar på ett bra parti."

Inkassobolagen spanar alltså även här, så tänk på hur öppna ni är om era privatliv.
Fast torpeder-inkasso är väl ändå inget riktigt inkasso eller har jag missat nåt?

Låter konstigt att ett inkassobolag skulle kunna spåra det. Har man skrivit en exakt summa "skulden är på 19843 kr", visst då finns det en chans att någon anställd med för mycket tid söker igenom registret (som skydd kan man avrunda). I annat fall ser jag inte hur man skulle kunna identifiera någon.

Alternativt kollar hen på helt fel person.

Låter konstigt att ett inkassobolag skulle kunna spåra det. Har man skrivit en exakt summa "skulden är på 19843 kr", visst då finns det en chans att någon anställd med för mycket tid söker igenom registret (som skydd kan man avrunda). I annat fall ser jag inte hur man skulle kunna identifiera någon.

Alternativt kollar hen på helt fel person.

Nja, ett par tre personer har jag kunnat hitta igen på Facebook baserat på sånt dom skrivit

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp