Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hade bara ett sms om att jag ska hämta ut paketet samt summan som skulle betalas.

Betalade du kontant eller med kort?
För om du betalade med kort så kan du kanske gå tillbaka i tiden via din internetbank och visa upp info när du betalade och så borde dom där du hämtade ut paketet kunna gå tillbaka i sina system och då se att du
betalade vid utlämning?

Är du säker på att det inte är ett försök till bedrägeri ...? Har du fått brevet från "Postnord" så är det garanterat det. Det är ju leverantören som ska få pengarna och inte posten.

Har du Postnord-appen? Kanske går att spåra där?

Hade bara ett sms om att jag ska hämta ut paketet samt summan som skulle betalas.
Åh typiskt.. om du söker i inkorgen då efter stället du beställde prylarna.. då brukar ju spårningslänken komma fram.

Be postnord att återkoppla med trackingnumret så du kan se vilket datum det var. När du har datum och tidpunkt så kan ombudet ta fram kvittot till dig, allt sparas ju även om många företag inte vill hjälpa till så ska dom kunna göra det åt dig. Ombudet som gjort fel, inte du!

Är du säker på att det inte är ett försök till bedrägeri ...? Har du fått brevet från "Postnord" så är det garanterat det. Det är ju leverantören som ska få pengarna och inte posten.
Jag önskar att det vore så men det är på riktigt. Det är de som sköter postförskottet och därav de som sköter eftersökningarna.

Det låter ju nästan som att Postombudet inte registrerat upphämtningen och sedermera stoppat pengarna i egen ficka...men hmmm, kvitterar ingen ut försändelsen, så ska ju den gå i retur till företaget...

Jag kan dock likväl inte förstå hur Postnord kan gå åt Dig - den felande länken ligger väl hos postombudet kan ja tycka...

Jag hade stått på mig och skulle det skickats vidare till inkasso och kronofogden hade jag bestridit till tingsrätten för känns som du kan få rätt där faktiskt !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp