- Meddelanden
- 1 978
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 787
Framförallt vad får vi för pengarna.. ?Vetefan om det är så gladeligen.

Framförallt vad får vi för pengarna.. ?Vetefan om det är så gladeligen.

Hata inte på Ebba Terry
Men ska bli intressant om någon (på JK) ens bryr sig om "förtalet" hon gjort. Jag har inte sett inlägget då jag är anti-socialmedia och vänster media verkar vinkla det åt ett håll.
Vad kan det kalaset kosta? Är det 4 ställen man har visdomständer dom plockar ur eller? Har framförallt problem med dom "där nere".Jag gjorde de för något år sen på folktandvården. De tog bort den tanden jag hade problem med och kosta drygt 2500kr.Någon här som har tagit ut visdomständer? Tror det är dagsVad kan det kalaset kosta? Är det 4 ställen man har visdomständer dom plockar ur eller? Har framförallt problem med dom "där nere".

Va? Jag hade också skulder hos dem men har inga problem att handla och betala med kort direkt.Jag har ju pågående skuldsanering. En av skulderna var hos Klarna. Helvete vad låst man blir när man är spärrad hos Klarna. Nästan varenda sida har ju dom som betalningsleverantör. Pratar inte köp med faktura utan direkt med kort (ändå spärrad). Får alltid be frugan beställa. Får hoppas inte Klarna tar sig in på ICA i framtiden![]()
Va? Jag hade också skulder hos dem men har inga problem att handla och betala med kort direkt.