Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Såvitt jag förstår så kan du inte utmätas för nytt beslut fattas i det. Arbetsgivaren vet ju på automatik inte att dom skicka skicka uppgifter till KFM.

Det kommer för eller senare men skulle förvåna mig om det sker inom de närmsta månader.
Ja, men någon berättade här att det går väldigt fort innan kfm får reda på nytt arbete via Skatteverket. Det handlar om 1 månad eller 2 om man har tur. jag tror det va lasermannen som skrev det

Ja, men någon berättade här att det går väldigt fort innan kfm får reda på nytt arbete via Skatteverket. Det handlar om 1 månad eller 2 om man har tur. jag tror det va lasermannen som skrev det

Det redovisas varje månad men det innebär inte att ett nytt beslut fattas varje månad. Vet minst en person som bytte jobb för ett år sedan men inte har börjat få den lönen utmätt.

Nån mer än mig som längtar efter att få deklaration o lite skatteåterbäring ? :D:folded:

Nån mer än mig som längtar efter att få deklaration o lite skatteåterbäring ? :D:folded:

jag har jämkat plus måste deklarera bilaga så för mig är det inget som lockar i år haha. Maken däremot hoppas han får en saftig återbäring :) kommer nästa vecka va?

jag har jämkat plus måste deklarera bilaga så för mig är det inget som lockar i år haha. Maken däremot hoppas han får en saftig återbäring :) kommer nästa vecka va?
Haha, förstår det då iofs :facejoy:
Ja precis, skulle väl börja skickas ut den 3:e mars till dom som har digital brevlåda! :folded:

Haha, förstår det då iofs :facejoy:
Ja precis, skulle väl börja skickas ut den 3:e mars till dom som har digital brevlåda! :folded:

Wiiiie brukade alltid vara supertaggad men nu äger jag andelar i ett fåmansbolag så kommer aldrig får skatteåterbäring tidigt igen (hoppas jag om bolaget går bra).

Så, då var första vaccinationssprutan tagen och jag väntar med spänning på biverkningarna. :p

Jaha det räckte visst inte med att ta en semesterdag efter att ha tagit sprutan, fick symptom alldeles för sent och har nu 38.8, blir att sjukskriva sig imorgon.

Suck! :eek:

Ebba Busch! Vilken jävla tös!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp