Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Till polishögskolan? Funderar också på det men kan man verkligen skola om sig vid 37 bast, halvfet småbarnsförälder och skuldsatt, tro... :facejoy:

OJA! Allt är möjligt. Har för mig att jag såg om en kvinna i någon dokumentär som skolade om sig när hon var över 40 till polis. Varför skulle du inte kunna det?

Träna upp dig ordentligt inför testen som utförs så ska det nog inte vara några problem.

Är verkligen glad i Nordea men shit vad deras app är sämre än SEB:s motsvarande. Jösses. Konstanta buggar och driftfel.

Ja eller hur... nöjd o gillar dom har support 24/7 men driften är sådär!

Till polishögskolan? Funderar också på det men kan man verkligen skola om sig vid 37 bast, halvfet småbarnsförälder och skuldsatt, tro... :facejoy:

Ja precis! Jag har redan utbildat mig sedan innan inom något helt annat men arbetsmarknaden där är väldigt tuff framförallt nu under pandemin. Handlar mycket om kontakter och säsongsanställningar så hoppas på polisutbildningen nu. Har prövat innan och klarade en bit in på prövningen tills dess att det kom fram att depressioner avlöst varandra förut så fick ordna intyg och ska pröva igen om två veckor. Det är aldrig för sent att söka :)

Kommer du in i appen?

Går det att bli polis med stora skulder hos kronofogden?
Ska man söka till ex väktare så kollas det ju upp oftast..

Går det att bli polis med stora skulder hos kronofogden?
Ska man söka till ex väktare så kollas det ju upp oftast..

Polis kan du nog bli men däremot är det många andra yrken du är körd inom, tex finansbranschen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp