Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag gjorde antikroppartest i somras fick beskedet att jag inte hade antikroppar. Dock var jag sjuk i februari 2020 kan ha varit vanlig förkylning.

Sjukt. Vissa blir verkligen utslagna. Jag var trött en vecka när jag hade det, som om en lastbil hade kört över mig.

Jag fick värk i muskler och leder. Värst var bena och fötterna. Släppte efter 3-4 dagar. Då var jag bara trött och lite förkyld. Tappade lukt och smak men det kom tillbaka efter en vecka.

Vilka har tagit vaccin? Och hur känner ni er?

Jag har inte tagit men båda mina morföräldrar har fått Pzifers vaccin. Morfar är svårt sjuk i cancer. Mormor är piggare men inte helt frisk. Båda är okej och verkar inte fått några negativa bieffekter än så länge så verkar lovande!

När vet man om man får ta vaccinet? Är inte i riskgrupp och yngre modell.

Fick andningsproblem runt påsk, hade svårt att andas under 5 dagar.. (ej rökare och var inte sjuk).. trodde det var covid men inga tester visar något. Litar iofs inte riktigt på varken antikroppstestet eller provet för att se pågående covid..

När vet man om man får ta vaccinet? Är inte i riskgrupp och yngre modell.

Fick andningsproblem runt påsk, hade svårt att andas under 5 dagar.. (ej rökare och var inte sjuk).. trodde det var covid men inga tester visar något. Litar iofs inte riktigt på varken antikroppstestet eller provet för att se pågående covid..
Innan midsommar är det sagt men beror på hur leveranserna fortgår.

400.000 vacciner har redan delats ut. Förhoppningsvis passerar vi miljonen innan februari är över sen får vi mer och mer doser.

400.000 vacciner har redan delats ut. Förhoppningsvis passerar vi miljonen innan februari är över sen får vi mer och mer doser.

I dagens vaccinationstakt är vi flockimmuna inom sju år.

Men hoppet är ju det sista som överger en, sägs det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp