Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Med halverade och inställda leveranser så får vi väl se hur det går. Men vi Hoppas på att det går bra.

Svensk vaccinering handlar inte om att uppnå flockimmunitet. Det handlar bara om att försöka stoppa massdöden på äldreboenden, inget annat.

Det svenska passet kommer inte att vara vatten värt när det öppnas upp för turism så småningom.

Med halverade och inställda leveranser så får vi väl se hur det går. Men vi Hoppas på att det går bra.

Den länken jag la upp ovan är uppdaterad och tar hänsyn till detta.

Dagens lite oväntade. Skulle hämta paket efter jobbet. Ganska lång kö och jag blir ståendes bredvid en gäldenär jag haft en hel del att göra med..

Med tanke på konsekvenserna av besluten (som förstås beror på konsekvenser av beslut som hen fattat år tidigare..) att både bil hus och husvagn sålts så var hen på gott humör, bytte bara nåra korta ord, önskade trevlig helg och så.

Med tanke på konsekvenserna av besluten (som förstås beror på konsekvenser av beslut som hen fattat år tidigare..) att både bil hus och husvagn sålts så var hen på gott humör, bytte bara nåra korta ord, önskade trevlig helg och så.

En sak som jag inte fattar, ser man till vad KFM lägger ut på sin aktionssajt så fattar man att senaste 2-3 åren så får Sveriges kriminella (tillika Socialdemokraternas väljare) allt mer saker beslagtagna. Det är feta guldkedjor, skottsäkra västar, becknarväskor, smaklösa märkeskläder så som Gucci/Prada/Versace (helt okej märken i övrigt men ser bara fult ut på dessa). Till saken hör att dessa borde du också stöta på i vardagen om du gjort utmätning på dom, kan inte det bli hotfullt eller har du sluppit utmäta deras prylar?

Nu tycker jag att du inte kan eller får påstå att socialdemokraternas väljare är kriminella. Kriminella finns i alla kretsar även politiska.

En sak som jag inte fattar, ser man till vad KFM lägger ut på sin aktionssajt så fattar man att senaste 2-3 åren så får Sveriges kriminella (tillika Socialdemokraternas väljare) allt mer saker beslagtagna. Det är feta guldkedjor, skottsäkra västar, becknarväskor, smaklösa märkeskläder så som Gucci/Prada/Versace (helt okej märken i övrigt men ser bara fult ut på dessa). Till saken hör att dessa borde du också stöta på i vardagen om du gjort utmätning på dom, kan inte det bli hotfullt eller har du sluppit utmäta deras prylar?

Jodå, sånt har jag utmätt några gånger också. Ingen skottsäker väst än.
Jag har inte haft något problem kring sådant än, det brukar inte ta så många dagar innan dom har nya märkeskläder. Jag har stött på ett par av dom, en mötte jag nästan dagligen på olika ställen i ett par veckor efter vi varit dit, han tyckte det var konstigt att han såg mig och min kollega typ överallt, vi skämtade och sa att vi var ju tvungen att hålla koll på honom. I själva verket var det ren slump, vi var på diverse ställen och skulle delge där han råkade vara, vi mötte honom i entren till en polisstation, på någon mataffär när vi hade kortare fikabreak osv.

Vi kollar inte va dom röstar på. De flesta skulle jag gissa inte röstar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp