Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Nån som vet om det går få en ny mobil med pågående skuldsanering? Har alltid skött mina betalning till Halebop men har gått över 2 år nu så skulle kunna teckna en ny mobil för inprincip samma peng per månad. Min iPhone 7 börjar tänka på refrängen nu.

Nån som vet om det går få en ny mobil med pågående skuldsanering? Har alltid skött mina betalning till Halebop men har gått över 2 år nu så skulle kunna teckna en ny mobil för inprincip samma peng per månad. Min iPhone 7 börjar tänka på refrängen nu.
Jag har fått ny hos Comviq.

Inte helt svaret du är ute efter kanske men funkar det inte att få ny lur så finns ju swappie exempelvis där man kan köpa beggade fabriksåterställda lurar. Både av nyare och äldre modell :)

Såg någon kvällens Agenda?

Gör ni ny månadsbudget nu när det är nytt år? Jag påbörjade en kladd och inser nu när jag ser siffrorna i skrift vilken skillnad det kommer att bli från och med april!
I januari får jag 2000 kr kvar till mat och allt annat när alla räkningar är betalda (inkl de jag ligger efter med förutom skuldsaneringen förstås). Sen får maken in en liten lön med. I feb-mars blir det väl ca 6000 kvar. I april har jag räkningar för ca 15500 och allt annat får jag behålla, dvs ca 24000 kr. Så nu undrar jag vad som är normalt att budgetera för mat?? Har ju liksom fått ta vad som blir kvar och rätta mig efter det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp