Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hej Kassakon. Om jag blir beviljad mina två samlingslån så har jag utrymme att hjälpa dig med 10.000 som ett lån tills din skuldsanering är över om tre månader.

Jag kan inte lova någonting naturligtvis eftersom du vet själv hur det är i den här branschen :D Man vet aldrig om det går vägen och det är ett jävla trixande.

Jag vill inte ha en krona extra förutom dessa 10.000 och allt annat kan vi komma överens om.

Vi kan ta detaljerna via privata meddelanden men skickade det även här för att jag ibland missar PM jag får eftersom jag har någon popupblockerare som jag tror hindrar.
Fantastiskt erbjudande Terry!

Tror ni att man kan resa som vanligt i sommar eller kommer det vara krav på vaccin etc?

Tror ni att man kan resa som vanligt i sommar eller kommer det vara krav på vaccin etc?
Tror det kommer blir krav på både vaccin och att uppvisa negativt covid-test, beroende på vart man åker. Man har gått ut med att alla vuxna i Sverige kommer att vara vaccinerade ”före sommaren”. Alla kommer inte att ta det så det kan även gå fortare än så.

Jag har köpt ett par jeans till din son på tradera. Skicka din adress i privat meddelande så skickar jag dom till dig.
Hej Kassakon. Om jag blir beviljad mina två samlingslån så har jag utrymme att hjälpa dig med 10.000 som ett lån tills din skuldsanering är över om tre månader.

Jag kan inte lova någonting naturligtvis eftersom du vet själv hur det är i den här branschen :D Man vet aldrig om det går vägen och det är ett jävla trixande.

Jag vill inte ha en krona extra förutom dessa 10.000 och allt annat kan vi komma överens om.

Vi kan ta detaljerna via privata meddelanden men skickade det även här för att jag ibland missar PM jag får eftersom jag har någon popupblockerare som jag tror hindrar.

Ni är sådana fina människor. Inspirerande!

Det som inte får hända har ju hänt nu på sluttampen av skuldsaneringen. Maken blev ju av med jobbet nästan direkt när han hade fått det och jag hade omprövat och får betala drygt 6000 kr mer per månad. Men hans a-kassa dröjer trots att han precis hann kvalificera sig enligt de tillfälliga Corona-reglerna. Så nu går vi in i fjärde månaden utan en krona i inkomst för honom. Och jag ligger efter med en inbetalning till skuldsaneringen, plus en elräkning, en barnomsorgsräkning, en internetsökningens och en telefonräkning (plus lite annat som inte är så viktigt). Måste ju prioritera dessa räkningar när januarilönen kommer för att inte drabbas av inkasso och kfm. Osäkert om jag klarar de tre månader som är kvar innan jag skulle blivit skuld- och anmärkningsfri. Vi är trötta och hungriga och lillgrabbens sista hela byxor gick just sönder och ljuset känns låångt borta!
Jag har ett s k superpresentkort som är digitalt, på 1.000 kr, som man kan välja var man vill lösa in det, exempelvis Åhléns mm, som jag fattar det på 150 olika ställen. Du får gärna det av mej, jag har allt som jag kan tänkas behöva och mer därtill. Om du skickar ett pm till mej med din e-postadress, så mejlar jag presentkortet.

Hoppas det, men tror någon form av krav på vaccin kommer. Har en härlig Businessclass resa med SAS till Los Angeles samt några dagar på Hawaii inbokat i september... Håller tummarna.

Jag har ett s k superpresentkort som är digitalt, på 1.000 kr, som man kan välja var man vill lösa in det, exempelvis Åhléns mm, som jag fattar det på 150 olika ställen. Du får gärna det av mej, jag har allt som jag kan tänkas behöva och mer därtill. Om du skickar ett pm till mej med din e-postadress, så mejlar jag presentkortet.
Lize, du är verkligen underbar. ❤️

LEGEND :D <3

Jag vill inte vara otacksam, men jag kan verkligen inte ta emot den hjälp ni erbjuder. Jag tackar för alla erbjudanden ni ger mig och min familj, men det finns de som har det betydligt sämre som jag hellre ser får hjälp.

Jag vill inte heller röja vem jag är.

Jag har satt mig i den här knipan och jag blir den som får lov att lösa den också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp