Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ja, det är fel. Jag råkade för ett par månader sedan missa att byta betalningssätt i kassan då Klarna faktura var förinställt när jag beställde några böcker och då togs det en kreditupplysning och jag fick direkt ett fetnej på skärmen.
Sen 1:a juli (tror jag det var) så får inte faktura/kredit vara en förvald betalningsmetod, det ska krävas ett aktivt val för att handla på kredit.
Det borde du påpeka för stället du handlade på.

Sen 1:a juli (tror jag det var) så får inte faktura/kredit vara en förvald betalningsmetod, det ska krävas ett aktivt val för att handla på kredit.
Det borde du påpeka för stället du handlade på.
Kan nog ha varit innan dess. ”Ett par månader” kan ha varit mer än 5.

Helvete.

Ny mutation på det här Covid-Viruset. Sprids 70% snabbare....

Om inte vaccinet kan skydda mot det här "nya" viruset så tror jag fan inte samhället överlever ett helt år till utav restriktioner och skit...

Är det någon mer här förutom mig som haft corona?

Helvete.

Om inte vaccinet kan skydda mot det här "nya" viruset så tror jag fan inte samhället överlever ett helt år till utav restriktioner och skit...

jag tror alla har exponerats mot det redan ärligt talat. Vill inte förminska det på något sätt utan är onekligen farligt men känns som vi går mot extrem panik igen som inte är konstruktiv trots situationen.

o gällande den nya mutationen så läste jag någonstans, minns ej var, att det finns typ hundratals mutationer nått sånt redan och att det kommer nya varje månad. Det var ju väntat.

Helvete.

Oh ja, redan i mars-april.

Alltså det innebär bara att det smittar lite enklare. Jag tror ärligt inte det spelar roll. Det har väl redan muterat typ 10000 ggr redan.

Men vaccinet biter på det?

Det beror på. Vissa mutationer gör ingen skillnad för vaccinet.
Sedan är det lite som vanligt influensa, det ändras oxå varje år men det finns vaccin för dessa. Grunden är ju samma så jag antar att vaccinet fortfarande biter på det. I annat fall krävs det inte mkt för att justera vaccinet. Förarbete är redan gjort.

Skönt. Hade fan inte orkat ett år till med detta möget :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp