Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Nej, inte mig. Närmaste granne bor en mil bort och jag har ingen arbetsplats. Det är omöjligt att delge mig via ombud!

Jag ska inte delge dig? Det löser sig för den som ska göra det.

Hur skulle det se ut om ni betalade era gemensamma räkningar ihop och sen överför du mellanskillnaden till henne som hon skulle fått ut om hon jobbat istället för att vara ledig ?

Om hon tycker att du får skylla dig själv för att du tagit dumma beslut tidigare så tycker jag inte jag att du behöver föra över pengar till henne som hon inte behöver.

Hade hon gjort det till dig om det varit ombytta roller ?

Vet inte om hon hade gjort samma sak. Tror jag är för snäll! Hon har ju rätt på ett sätt att hon inte ska bli lidande. Men det är ändå en del av mina intjänade pengar som hon får.

Fast det där gäller ju inte alla. Dessutom så tror jag att det även i dessa län fortsatt pågår delgivning. Det är väl inte farligare att få post av en delgivningsman än av brevbäraren. Eller menar du att din brevbärare har ställt in verksamheten pga att han är rädd för Corona?

Senast ändrad:
Har blivit delgiven flera ggr per telefon eller mail senaste halvåret så funkar tydligen bra det med.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp