Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Undrar om någon delgivare är ute i morgon.. Alla tror det är barn som är ute på godisjakt, så öppnar dom och får en massa papper att skriva på i stället :)

Jag brukar sätta en elstötsmekanism på ringklockan för att ge alla barn som busar en obehaglig överraskning. Det skulle faktiskt bli ännu roligare om det var en delgivare som var ute och jävlades.

Jag brukar sätta en elstötsmekanism på ringklockan för att ge alla barn som busar en obehaglig överraskning. Det skulle faktiskt bli ännu roligare om det var en delgivare som var ute och jävlades.
Eller en lapp på dörren att familjen är smittat med Corona :)

Det vore ju roligt. Jag tror inte delgivare jävlas, är dom ute på en helg är det nog på övertid.

Undrar om någon delgivare är ute i morgon.. Alla tror det är barn som är ute på godisjakt, så öppnar dom och får en massa papper att skriva på i stället :)

Jag var iallafall ute tillsammans med KF och avhyste en hyresgäst igår...

...första gången jag var med och avhyste från en p-plats !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp