Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jo, eftersom jag har så låg ränta på Konsumentkredit så kanske jag kan satsa på det. Låta marginalens lån "vila". Sen ansöka om nytt lån nästa år

Även om mycket just nu är skit så är det otroligt givande att se tillbaka på för ett par månader sedan. I maj mådde jag så dåligt psykiskt att jag började skära mig igen, drack alldeles för mycket alkohol och åt alldeles för lite. Idag är det inte alls så på samma sätt även om jag hade en svacka för några veckor sedan vad gäller framförallt aptiten. Så kan saker faktiskt bli bättre även om det känns långt borta och hopplöst för stunden. Det kommer förmodligen finnas fler hinder på vägen för att man ska se att det ljusnar oavsett vad gäller ekonomin eller i mitt fall främst relationer. Men man ska inte känna sig nedslagen så fort något litet händer. Jag har framförallt låtit mäns beteende gentemot mig påverka hur jag mår alldeles för mycket och mitt mål för att orka kämpa vidare med mitt egna mående och min ekonomi. Det är svårt att lära en gammal hund att sitta men ja jag vet i alla fall vad jag gör fel och det kommer vara en kamp för mig för det har varit såhär i åtminstone 10 år.

Jaha!
Då var det söndag. Jobbar hemifrån imorgon så ikväll ska det avnjutas lövbiff till partiledardebatten i Agenda. Vila ögonen på EBT och se Jimmie sopa banan med övriga.

Kvalité.

Jaha!
Då var det söndag. Jobbar hemifrån imorgon så ikväll ska det avnjutas lövbiff till partiledardebatten i Agenda. Vila ögonen på EBT och se Jimmie sopa banan med övriga.

Kvalité.

Haha skönt att du kan njuta på en söndag, själv har jag ofta ångest inför att helgen är slut, speciellt om jag är bakfull (vilket jag är idag).

Jag hade nog också haft det annars men kör hemifrån imorgon så då känns det som förlängd helg :D

Det är faktiskt det enda positiva med det här Covid. Man har fått jobba hemifrån och jag personligen trivs extremt bra med det. Känns inte som att jag jobbar ens fast man faktiskt uträttar lika mycket.

Det är faktiskt det enda positiva med det här Covid. Man har fått jobba hemifrån och jag personligen trivs extremt bra med det. Känns inte som att jag jobbar ens fast man faktiskt uträttar lika mycket.

Ah jag gillar flexibiliteten men skulle inte vilja jobba hemifrån hela veckan faktiskt. Åker självmant in till kontoret ett par gånger i veckan.

Kan bara hålla med, en av de få positiva grejerna med pandemin är att digitaliseringen tagit stora skutt framåt (inkl. mer och effektivt hemarbete).

Grym fördel du har där Terry.....svårare o kränga bilar hemifrån;)

Ah jag gillar flexibiliteten men skulle inte vilja jobba hemifrån hela veckan faktiskt. Åker självmant in till kontoret ett par gånger i veckan.

Jag kör också så - men typ hälften/hälften blir lagom!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp