Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Grym fördel du har där Terry.....svårare o kränga bilar hemifrån;)

Krängs ändå inte fler och fler bilar över nätet, tänker på privatleasing och så? Borde ju gå att digitalisera än mer, och att få bilen hemkörd efter beställning :)

Tror fan ta mig att allt snart kommer skötas digitalt, Åker buss och blippar biljetten själv. Handlar mat och får blippa och betala utan en kassörska etc.
Känns som att allting går i den riktningen.

Krängs ändå inte fler och fler bilar över nätet, tänker på privatleasing och så? Borde ju gå att digitalisera än mer, och att få bilen hemkörd efter beställning :)
Jo helt rätt privatleasing beställs mycket över nätet men begagnade bilar är % som beställs över nätet fortfarande mkt liten. Såklart kommer det öka oxå men knappast någon majoritet på många år:)

Svart Kaffe.

Hur är fördelningen nu för tiden mellan manuella kontra automatare skulle du säga?

Shit! Det visste jag inte, jag har personligen aldrig kört automatare men det måste ändå vara en ganska stor skillnad kontra manuell.

Hemmajobb för mig med...

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp