Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Om jag jobbar inom service och får vem beundrarbrev från en gäst/kund är det skäl nog att ringa polisen ? Jag har endast varit trevlig eftersom att det är mitt jobb och mitt namn har vi på skylt när vi jobbar. Har inte svarat personen.

Varför inte bara svara att du inte är intresserad ?. Om personen fortsätter och inte kan ta ett nej så är det väl mer aktuellt att gå vidare med det.

Edit:
Ska det stå fem beundrarbrev förresten ?
Sånafall låter det sjukt men är det bara ett så känns det som du överreagerar.

Varför inte bara svara att du inte är intresserad ?. Om personen fortsätter och inte kan ta ett nej så är det väl mer aktuellt att gå vidare med det.

Edit:
Ska det stå fem beundrarbrev förresten ?
Sånafall låter det sjukt men är det bara ett så känns det som du överreagerar.

Nej ett ska det så blev lite fel med autocorrect när jag skrev i all hast. Tänker att det är bäst att inte svara tills nästa brev trillar in om det nu gör det.

Inkasson och dylikt förstår inte att folk inte har lika stora inkomster som innan denna corona pandemin. Spelar ingen roll ifall man fortfarande vill ta sitt ansvar och ringer upp för att sänka sin månadsbetalning under en period tills man hamnat på fötter. Nej, utan dom ska bete sig som hundar och börja hota med KF för att sedan kallhjärtat skicka folk dit.

Är det inkasso dom bedriver åt annan är det ovan i sin ordning. Har dom ett uppdrag att göra inom vissa ramar måste dom hålla sig till det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp