Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag tror jag sett delar av den, han cyklar runt med portföljen på pakethållaren va?
Ulf Olsson? det är nån mördare va?

Japp, det är innan internets tid så han får ringa och kolla att de har betalt ifrån deras hemtelefon. Jo dubbelmördare, läskig typ...

Japp, det är innan internets tid så han får ringa och kolla att de har betalt ifrån deras hemtelefon. Jo dubbelmördare, läskig typ...
Jo nu kan man ringa med mobilen och kolla
Hittade igen vem det var..

Filmen Göta Kanal visar ju kronofogdemyndigheten arbetssätt på ett dokumäntärlikt sätt.

Jag väntar fortfarande på att få en sådan keps som han har.
Klistermärket han absolut försöker få på båten, sådan finns dock.

Nån av domdär 300 vännerna du har i malmö som kastar sten på polisen kanske har en sån keps fråga

Jag känner inte 300 personer i Malmö, men tack för ditt engagemang.
Ingen brådska, får säkert en till pensioneringen.

Efter hur många personliga påhopp blir man avstängd?

Frågar åt en kompis.

Finns ingen exakt gräns. Är givetvis olika beroende på om man gjort ett inlägg eller tusentals.

Sen så försöker vi även redo ut om det är något specifikt problem som ligger bakom. Från fall till fall.

Som tur är ovanligt att vi behöver stänga av någon pga personliga påhopp, men givetvis blir det svårt att vara kvar på forumet om man sysslar med det till höger och vänster.

Tycker försäkringskassan är väldigt sega denna vecka vad gäller ersättning för karens :S Jag har skadat mig på jobbet så illa att jag var tvungen att missat massor av jobb och varit tvungen att åka in på akuten. Oturen bara fortsätter att förfölja en.. Försöker dock se positivt på saker ingen vits att tycka synd om sig själv. Tar just nu ut min tredje semestervecka.

Tycker försäkringskassan är väldigt sega denna vecka vad gäller ersättning för karens :S Jag har skadat mig på jobbet så illa att jag var tvungen att missat massor av jobb och varit tvungen att åka in på akuten. Oturen bara fortsätter att förfölja en.. Försöker dock se positivt på saker ingen vits att tycka synd om sig själv. Tar just nu ut min tredje semestervecka.
Dem är inte sega för min del,karensdag anmäld i måndags-utbetalningen i morgon.Kontakta dem och fråga vad är det som spökar?

Dem är inte sega för min del,karensdag anmäld i måndags-utbetalningen i morgon.Kontakta dem och fråga vad är det som spökar?

Jag har haft ganska mycket sjukdagar pga att jag har haft problem med min fot så kan tänka mig att det känner att dem behöver kolla upp det ordentligt :/ Jag ringer imorgon om jag inte får besked snart. Jag är ganska rejält knivskuren så har behövt anmäla det och så. Lite mer omständigt än sjukdom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp