De sa att myndigheterna har kommit över 6 miljoner kronor under de två dagarna, varav kfm tagit 2,1 miljon men var har de andra pengarna gått till?I kvällens aktuellt var fogden med på ett hörn, och pratade om utmätning på besittning..
De sa att myndigheterna har kommit över 6 miljoner kronor under de två dagarna, varav kfm tagit 2,1 miljon men var har de andra pengarna gått till?
Njae.. men får jag gissa per myndighet:
Polisen, Böter, särskilt tunga fordon?
Skatteverket, Hittat svartarbete som man kan skicka på skatt och straffavgifter på
Tullverket, Beslagtagen sprit och annat som skulle tullats, jag vet inte om det finns avgifter dom kan ta ut också, glömt att fråga, man har varit så upptagen med sitt eget i lägen där tull varit med.
Arbetsmiljöverket Viten pga arbetsmiljö under all kritik?
, Kronofogden, egendom och kontanter, kanske någon betalat frivilligt.
Helsingborgs stad Kanske någon avgift av något slag?
Räddningstjänsten Skåne Nordväst avgifter eller viten pga dålig brandsäkerhet i lokaler?
Försäkringskassan. Kommit på folk som är sjukpensionerade med "dålig rygg" varit i fullt skick att lasta minibussar full med alkohol, dels återkrav på felaktigt utbetald ersättning, dels tror jag dom räknar med en vinst i att inte betala ut ersättning framöver.
Sova till 14, bubbelfrukost och nu bärs och fotboll. Försök göra det, ni som har barn!

Skulle för mitt liv inte lyckas sova till 14 även om jag hade varit helt barnfri.Sova till 14, bubbelfrukost och nu bärs och fotboll. Försök göra det, ni som har barn!
Sova till 14, bubbelfrukost och nu bärs och fotboll. Försök göra det, ni som har barn!