Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tänk dock på att så länge ni är gifta så är ni försörjningsskyldiga gentemot varandra, även om ni inte längre bor ihop. Det innebär t.ex att om du har mycket mer pengar än vad han har, så kan han kräva att du delar med dig under betänketiden.
Jo, men med 6 mån betänketid och 7 mån kvar av skuldsaneringen.

Tänk dock på att så länge ni är gifta så är ni försörjningsskyldiga gentemot varandra, även om ni inte längre bor ihop. Det innebär t.ex att om du har mycket mer pengar än vad han har, så kan han kräva att du delar med dig under betänketiden.
Hur räknar man då på skuldsaneringen? Jag begär omprövning för att han inte bor här och hushållet inte längre har tillgång till hans lön. Jag får behålla normalbeloppet för mig och sonen. Hur ska jag behöva betala från det till honom?

Tror vi släpper den där diskussionen direkt innan den spårar ur, det finns nämligen en garanti för urspårning.

"Diskussion" är ju också ett sätt att uttrycka det. Ett mer solklart fall av hets mot folkgrupp har jag då inte sett här på forumet tidigare.

"Diskussion" är ju också ett sätt att uttrycka det. Ett mer solklart fall av hets mot folkgrupp har jag då inte sett här på forumet tidigare.

Du har rätt, var nyvaken när jag läste, inlägg borttagna.

2022 är sista chansen. Tills dess stort tack till alla er som röstat fram detta :) Kunde inte jobba hemifrån igår för att helikoptern och blåljusen hördes utanför fönstret hela dagen.

2022 är sista chansen. Tills dess stort tack till alla er som röstat fram detta :) Kunde inte jobba hemifrån igår för att helikoptern och blåljusen hördes utanför fönstret hela dagen.

Helt otroligt! Hur kan vi ens tillåta dom att hålla på så? :mad:

Detta är varesej politik eller invandring jag bara säger att det är bedrövligt - bilarna som dom eldar är ju andra invandrares bilar. Det är inte Erik VD 44 år som får sin bil uppeldad. Han bor inte i dom delarna utav Malmö. Utan det är Mahmut 44 som kör taxi. Det är hans bil dom här jävla idioterna eldar upp.
Min poäng är att vi daltar med kriminella. Om dessa är svenskar eller invandrare är sekundärt även om den sistnämnda gruppen är kraftigt överrepresenterad.

Men vanliga arbetande människor ska inte behöva få sina bilar uppeldade. Det är inte politik att skriva så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp