Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Trodde det var en dålig dag men för första gången i mitt liv har jag 4-5 dagar haft en kontinuerlig ångest, panikattacker,hjärtklappningar och fått för mig att jag har allt ifrån hjärtbesvär till Covid-19....

Jag tror att det hänger ihop med att jag nu äntligen (!) är ledig och tagit semester. Kroppen har liksom först nu slappnat av och all stress från innan kanske börjar komma ikapp mig.Känns faktiskt riktigt jävligt.

Vad ska man göra tycker ni?

Trodde det var en dålig dag men för första gången i mitt liv har jag 4-5 dagar haft en kontinuerlig ångest, panikattacker,hjärtklappningar och fått för mig att jag har allt ifrån hjärtbesvär till Covid-19....

Jag tror att det hänger ihop med att jag nu äntligen (!) är ledig och tagit semester. Kroppen har liksom först nu slappnat av och all stress från innan kanske börjar komma ikapp mig.Känns faktiskt riktigt jävligt.

Ingen alkohol, nikotin och koffein. Motion och träning är bra för kropp och själ.

Koffein brukar jag inte. Dricker inte kaffe eller energidryck. Ska skippa alkoholen också några veckor. Röker inte.
Snusar dock men kanske dra ner på det med. Tack för tipsen.

Koffein brukar jag inte. Dricker inte kaffe eller energidryck. Ska skippa alkoholen också några veckor. Röker inte.
Snusar dock men kanske dra ner på det med. Tack för tipsen.

Snus och alkohol är stora triggers för arytmi. Saken är den att även om det är obehagligt, så är det väldigt svårt att sluta.

Hoppas det blir en grym CL-final ikväll, i högt tempo och många mål :faceheart:

Inte helt ovanligt att kroppen reagerar när den slappnar av. Du har haft en stor anspänning under lång tid så jag tycker det låter helt normalt. Googla andningsövningar, gå kortare promenader, boka tid för en massage eller låt sambon hjälpa dig med det. Förstår att det känns för jävligt med det du beskriver, glädjande nog är det bara normala reaktioner som kan uppstå och du kommer inte dö av dem!

Jag tycker att du ska försöka rida ut stormen och försöka slappna av. Gör något som skingrar dina tankar. För min del har cykling blivit en ångestdämpande sak. Så fort ångesten börjar hoppar jag upp på cykeln och tar en runda med bra musik i lurarna.

Tycker du ska ta proffesionell hjälp i sjukvården , så du lättare kan hantera dessa symptom i framtiden ( panikattack/ångest brukar komma tillbaks)
Allt kommer ikapp dej då du levt under stress i flera år
Talar av egen erfarenhet..
Lycka till

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp