Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Min Creditsafe uppdaterades nån dag efter utbetalning av skatten i juni. Runt den 11:e skulle jag tror det var uppdaterat.
Oj, redan? Låter positivt. Försökte se i tink om inkomsten på cs har uppdaterats men det funkade inte.

Minns jag rätt är min första arbetsuppgift i morgon att göra kontoutmätningar mot företagsgäldenärer, vet inte hur många saldobesked det kommer in, en annan som satt och knappade med det i förra veckan, kan tänka mig 20-40 st. När jag ser kalendern nu inser jag redan nu att min telefon kommer ringa på en del i morgon. Utmätningarna kommer väl ske precis i tid när det är tänkt många av dom ska betala lönerna från kontona i fråga.

Min spådom stämde in ganska bra.

Det var roliga samtal kan jag tro? :D

Var bara 2, ett var irriterad för dom skulle ju betala allt på fredag själv. Andra var lite mer upprörd hur vi utan att fråga kunde ta ut nästan en halv mille från kontot, och dom nu stod kvar med något i stil med 17 öre på kontot och hade anställda som skulle bli utan lön

Var bara 2, ett var irriterad för dom skulle ju betala allt på fredag själv. Andra var lite mer upprörd hur vi utan att fråga kunde ta ut nästan en halv mille från kontot, och dom nu stod kvar med något i stil med 17 öre på kontot och hade anställda som skulle bli utan lön
Det sistnämnda kan man ju fundera över. Borde inte en företagare få behålla en summa som täcker lönekostnaderna plus hyra?

Bestäm dig bara för att ingen kontakt gäller, skulle det inte vara skönt att bara säga Jag vill inte prata med dig mer nånsin, nu lägger jag på och så klick... lägger du på. Jag menar du inser säkert själv att det inte kommer inte att bli ngt bra med den här personen så det bästa är att städa ur den ur ditt liv.

Jag har inte kontaktat honom på över en vecka då han slutade svara mig. Någon av mina vänner lånade min telefon och skrev att jag eventuellt är gravid för att jävlas med honom här om dagen men det är inget vi vet säkert än. Bara att han inte brytt sig om att svara säger ju sitt. Vill verkligen släppa personen helt inte låta gammalt skräll hålla mig tillbaka för framtidsplanerna det är så viktigt att fortsätta kämpa <3

Jag har inte kontaktat honom på över en vecka då han slutade svara mig. Någon av mina vänner lånade min telefon och skrev att jag eventuellt är gravid för att jävlas med honom här om dagen men det är inget vi vet säkert än. Bara att han inte brytt sig om att svara säger ju sitt. Vill verkligen släppa personen helt inte låta gammalt skräll hålla mig tillbaka för framtidsplanerna det är så viktigt att fortsätta kämpa <3
Inget illa menat men det med graviditeten var verkligen lågt.
Det är väl ändå inte så du vill att han ska minnas dig... Tjejen som fejkade att hon är gravid.

Men oj, om du är gravid så blir ju svårt att klippa allt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp