Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Har fått hem 32 flaskor prima vin från Frankrike. På balkongen är bivänliga blommor planterade, ser helt fantastiskt ut. Har även en spaljé med 2 sorters Klematis och en Kaprifol. Soffan har fått nya dynor & kuddar. Allt är hemleverans från Plantagen och Ikea. Bara markisen som inte fungerar, ska få reservdelar och montering nästa vecka. Midsommarmaten är inhandlad (catering så att vi slipper få en massa mat över). Ska bli underbart med Midsommarhelg :)

Jag vet inte om jag får ledigt hela helgen så det blir inget större firande.

Jobb hela midsommar helgen. Ska försöka få upp nätet på balkongen till katterna så jag kan ha öppet lite. Är fruktansvärt varmt hos mig nu :confused:
Hade gärna jobbat jag med men enligt senaste mejl fr chefen så blir det inget jobb förrän möjligtvis i februari 2021 :'(

Få med sig överfallslarm hem gör inte helgen bättre..

Få med sig överfallslarm hem gör inte helgen bättre..

Beklagar Lasseman! Hoppas verkligen att du inte behöver nyttja det. Kan inte annat än känna avsmak för de jävla kräk som inte kan skilja på sak och person. Tyvärr en av baksidorna som kan följa med att jobba med myndighetsutövning... Önskar dig en fin midsommar trots rådande situation!

Beklagar Lasseman! Hoppas verkligen att du inte behöver nyttja det. Kan inte annat än känna avsmak för de jävla kräk som inte kan skilja på sak och person. Tyvärr en av baksidorna som kan följa med att jobba med myndighetsutövning... Önskar dig en fin midsommar trots rådande situation!

Tack, är nog ingen fara. Batteriet verkar vara på väg att ge upp, började pipa lite när jag var på ica förut idag. Antar jag upplevdes som stressad över det och någon sa nåt om brandman och vips fick jag gå före i kön:rolleyes:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp