Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Håller med dig fullständigt ! Löfven har kapitulerat fullständigt...

Han blev så överkörd ikväll. Jösses! Men skönt att alla partier nu verkar eniga (förutom S) att den svenska strategin tokhavererat.

Alltså Per Bolund och Löfven. Hahahahah för helvete. Vad är det för politiker och ledare?!

Ebba Busch var magnifik ikväll. Satan vad hon var på hugget.

Oavsett om man håller med i sakfrågor så var J & J bäst, som vanligt. Ebba absolut på G men undvek aktivt att besvara några besvärliga frågor.

Alltså Per Bolund och Löfven. Hahahahah för helvete. Vad är det för politiker och ledare?!

Ebba Busch var magnifik ikväll. Satan vad hon var på hugget.
Ja hon gjorde bra ifrån sig. Lite avundsjuk på Tyskland om sänkt moms och höjd barnbidrag i sviterna av covid-19

Ska bli intressant att se hur förtroendet för S och SL förändras efter denna föreställning. Det har ju gått spikrakt uppåt för s-gänget, och då har man ju inte sett mycket av SL inte.

Ska bli intressant att se hur förtroendet för S och SL förändras efter denna föreställning. Det har ju gått spikrakt uppåt för s-gänget, och då har man ju inte sett mycket av SL inte.

Du tappade mig... Vilket parti är SL?! :axelryck:

Ja jag tyckte mig höra tyskarna ger 300 euro per barn? Helt sjukt. Tre barn och man har nästan en inkomst...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp