Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Till alla tror jag. För att stimulera folk att börja handla igen.

Ja jag tyckte mig höra tyskarna ger 300 euro per barn? Helt sjukt. Tre barn och man har nästan en inkomst...
Jag uppfattade inte vilket belopp det rör sig om men välkommet oavsett.

Alltså vad besviken jag blir över situationen med fotbollsmatcherna. Andra länder som haft lock down öppnar nu för fotboll med publik (avstånd på läktarna ska hållas) men inte Sverige, här ska det spelas utan publik. Tusentals jobbtillfällen berörs. Men åka till Gotland med överfulla färjor är okej.

Undrar också över färjor kontra 50-pers regeln. Hur undviker man trängsel? Förstår att viss färjetrafik är nödvändig men vart går gränsen?

Sitter man i samma båt, så sitter man med samma virus..

Undrar också över färjor kontra 50-pers regeln. Hur undviker man trängsel? Förstår att viss färjetrafik är nödvändig men vart går gränsen?

Sitter man i samma båt, så sitter man med samma virus..
Färjetrafik precis som annan trafik omfattas inte av 50-pers regeln. De kan t ex sälja färre biljetter för att garantera att man inte sitter bredvid ngn annan men i praktiken vill båtbolagen tjäna så mkt som möjligt så det är tveksamt att de kommer sälja färre biljetter per avgång. Vet att när det blev trängsel och fulla skärgårdsbåtar här när värmen kom så nekades passagerare att gå ombord men det har lett till bråk eftersom folk köat.

Alltså vad besviken jag blir över situationen med fotbollsmatcherna. Andra länder som haft lock down öppnar nu för fotboll med publik (avstånd på läktarna ska hållas) men inte Sverige, här ska det spelas utan publik. Tusentals jobbtillfällen berörs. Men åka till Gotland med överfulla färjor är okej.

Vilka europeiska länder tänker du på, som nu har publik på sina fotbollsmatcher?

Till alla?? Eller till folk som tappat inkomst?

”Paketet, som är det största i landets historia, inkluderar bland annat en tillfällig sänkning av mervärdesskatten från 19 till 16 procent, ett utökat barnbidrag på 300 euro per barn och rabatter på elbilar, rapporterar Deutsche Welle.”

Vilka europeiska länder tänker du på, som nu har publik på sina fotbollsmatcher?
Menar inte EM om det är det du tänkte på. Men nu har t ex idrottsarenor där man kan gå på fotboll samt teatrar inomhus öppnat i Bulgarien med restriktioner men dock öppet för publik. Även Tjeckien.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp