Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Inga energidrycker går att dricka förutom Red Bull och Monster.

Dricker hellre vatten med socker än det som säljs på Lidl och Willys för 3 kr/burken

Jag gillar Celcius och Nocco men kostar som fan. Däremot Monster, halv liter ren "uppåt" det är för fan som tjack eller något, hur i helvete kan du sova på en sån jävel :D? Ska sägas att jag dricker energidryck otroligt sällan och gör jag det är det RedBull utan socker. Undviker kaffe också. Inte för att jag är nyttig eller något utan mest för att jagh ar så jävla svårt att somna som det är :D

Det är väldigt få som inte vill göra rätt för sig och hamna hos Kfm. Men som sagt så är gränsen hårfin och saker i livet kan putta en över den gränsen. Skilsmässa, sjukdom, arbetslöshet, missbruk osv osv.

Jag delar inte riktigt den uppfattningen. Det finns en andel som struntar i det och inte gör mycket annat om dagarna än att försöka undvika saker som det verkar.

Jag delar inte riktigt den uppfattningen. Det finns en andel som struntar i det och inte gör mycket annat om dagarna än att försöka undvika saker som det verkar.
Om du räknar procentuellt på Sveriges befolkning så är det nog en minoritet.

Om vi säger som så här. Andelen oförsäkrade bilar jag dagligen stöter på som ägs utav folk som skiter fullständigt i både skulder,tff,böter och staten generellt är påfallande hög. Alltså mycket vanligare än vad folk kan tro. Du stöter nog på ännu fler :D

Det är väldigt få som inte vill göra rätt för sig och hamna hos Kfm. Men som sagt så är gränsen hårfin och saker i livet kan putta en över den gränsen. Skilsmässa, sjukdom, arbetslöshet, missbruk osv osv.
Håller absolut med dig och man vill göra allt för att rädda situationen men ibland går det inte.

Om du räknar procentuellt på Sveriges befolkning så är det nog en minoritet.

Absolut, det räcker ju att räkna på vilka som har skulder hos KFM för att komma fram till att det är en minoritet, så det är inte så konstigt att dom som krånglar också är en minoritet.

Om vi säger som så här. Andelen oförsäkrade bilar jag dagligen stöter på som ägs utav folk som skiter fullständigt i både skulder,tff,böter och staten generellt är påfallande hög. Alltså mycket vanligare än vad folk kan tro. Du stöter nog på ännu fler :D

Jag kan tänka mig att skulder till TFF är det vanligaste e-målet..

Jag kan tänka mig att skulder till TFF är det vanligaste e-målet..

För mig är det obegripligt. Jag säger till "Kalle" men du Kalle, det kostar 120 kronor i månaden med en trafikförsäkring - har du den oförsäkrad får du en avgift på 120 kronor OM DAGEN ändå tycker Kalle att det är bättre att få dessa böter på 120 om dagen istället. Jag fattar liksom inte. Visst, TFF kanske inte får sina pengar av Kalle men fortfarande märkligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp