Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

En fråga till @Lånforum.se Har ni möjligtvis en uppfattning om hur många män resp kvinnor (resp annat) som är medlemmar här?

Jag identifierar mig som ickebinär så exkludera mig ur er stenåldersstatistik, era transfober!
Fast ickebinär ingår i "annat" som jag skrev men vill man vara offer och exluderat så var så god.

Dessutom så är det ganska nytt att man officiellt har det tredje könet med när man ska kryssa vad man är. Så på stenåldern fanns det bara man eller kvinna

Inlägg borttagna, även svar på borttagna inlägg.

Det är OK att diskutera på Lånforum, men vi ber dig er att hålla alla oenigheter på en hövlig och konstruktiv nivå. Om en diskussion börjar bli hätsk, kom ihåg att det aldrig är lämpligt att ta till personliga kommentarer eller munhugg mot andra medlemmar i tråden.

Inlägg borttagna, även svar på borttagna inlägg.

Det är OK att diskutera på Lånforum, men vi ber dig er att hålla alla oenigheter på en hövlig och konstruktiv nivå. Om en diskussion börjar bli hätsk, kom ihåg att det aldrig är lämpligt att ta till personliga kommentarer eller munhugg mot andra medlemmar i tråden.
Det är missat några anser fler inlägg ska bort där man är spydig o ironisk.
Varför är ett inlägg kvar som startat hela diskussionen? Bort med det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp