Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Man kanske har haft lite mer spännande liv än vissa. :axelryck: rest runt, bott utomlands flera svängar, jobbat utomlands, festat med hollywoodfolk. :D gått surfskola vid Atlanten, London OS, levt vardag i England, korsat Spanien, bott i Ryssland hos en familj som inte kunde engelska, jobbat på bondgård i norra England osv... har en kompis som aldrig har sattit sin fot utanför Sverige.

Wow! När bodde du i Ryssland?

Jo... Jag förstod det... Men lite kul var det allt! Jasså? Gör du? Det är knappt jag förstår det själv.

Skojar bara, pms! Har faktiskt träffat flera sedan skilsmässan, men inget fast. Senaste halvåret har varit helt stiltje, självvald karantän kan man väl säga. Dock ej något smittsamt som ligger bakom... o_O

Har fortfarande kontakt med personen som fått mig och må dåligt och han sätter på sig offerkoftan och beter sig som ett litet barn. Det är skrattretande att se hur vissa människor beter sig. Kanske lika bra att det gick såhär. En relation med en människa som inte går att diskutera med funkar inte. Tar bort skiten på riktigt nu. Nu räcker det.

Man kanske har haft lite mer spännande liv än vissa. :axelryck: rest runt, bott utomlands flera svängar, jobbat utomlands, festat med hollywoodfolk. :D gått surfskola vid Atlanten, London OS, levt vardag i England, korsat Spanien, bott i Ryssland hos en familj som inte kunde engelska, jobbat på bondgård i norra England osv... har en kompis som aldrig har sattit sin fot utanför Sverige.

Åh vad kul och spännande det låter :faceheart:!!
Jag har haft tankar på att göra saker som att gå med i armén i mammas hemland i ett par år. Flytta till England och plugga på något stort universitet. Och massa andra äventyrliga saker men ekonomin har verkligen sätt läpparna i hjulen för det och att man är väldigt hemmakär:facejoy:

Har fortfarande kontakt med personen som fått mig och må dåligt och han sätter på sig offerkoftan och beter sig som ett litet barn. Det är skrattretande att se hur vissa människor beter sig. Kanske lika bra att det gick såhär. En relation med en människa som inte går att diskutera med funkar inte. Tar bort skiten på riktigt nu. Nu räcker det.
Bästa botemedlet är ju att inse hur personen egentligen är och att du är värt bättre. Bra inställning (att nu räcker det):tummen:

Åh vad kul och spännande det låter :faceheart:!!
Jag har haft tankar på att göra saker som att gå med i armén i mammas hemland i ett par år. Flytta till England och plugga på något stort universitet. Och massa andra äventyrliga saker men ekonomin har verkligen sätt läpparna i hjulen för det och att man är väldigt hemmakär:facejoy:

Ja det hade varit coolt med armén för dig.. flytta till England och plugga, ja det missade man. Hehe, läpparna i hjulet :p:face3hearts: Jag bodde i England för att jag hade en man där men han hade inga ambitioner och jag kände att jag hade blivit fast for life. Men det var kul att leva vardagsliv där och jag saknar alla... men livet går vidare. Jag har några poäng från ett universitet utomlands, får nöja mig med det och se nya möjligheter. Klart man är hemmakär, flyttade hem för att inte missa Sveriges vackra skog osv. :tummen:

Ja, häng med såna som stöttar dig du behöver så mycket kraft nu. Men du har oss ! Som Taylor Swifts armé, typ.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp