Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Väldigt bra att du tog en break härifrån inte alltid man får positivitet här.
Bra att du vilat upp dig och laddat upp dina batterier.
Du kommer att behövas återigen där ute i vården.
Så hoppas att du +dina nära kommer att förbli friska.
Jobbar ju själv nära sjuka och gamla på en korttidsboende, vet hur det är...
Så välkommen återigen med dina tankar och input...<3
Tack ❤️❤️

Shit happens! Hoppas att det inte stökar till det för mycket för dig.

Nej stökar inte till det alls denna gång för mig.
Har varit i kontakt med advisa,då inga förslag har kommit och inget hört ifrån dom.
Ville att dom stänger ner mitt misstag.
Får svar från dom att en bank håller på med min ansökan.....ha..ha.

Senast ändrad:

Problem med män. Har aldrig haft en stabil relation i mitt liv och jag är något år från att fylla 30. Räknar inte sambo som stabilt för de var inte normala någon av dem. Att jag låter mig själv utnyttjas gång på gång i god tro om att nästa ska vara annorlunda. Skiter i detta fullständigt nu har inställningen att jag kommer vara ensam hela mitt liv.

Nä det här låter inte bra!! Det enda jag kan trösta dig med är att den här personen har du antagligen glömt bort om några år. Du kommer att hitta/träffa en underbar person som kommer att lyfta dig och få dig att känna dig speciell. Spring åt andra hållet nu! Se till att du har ngn att prata med! Vill du skriva av dig mer så skriv på pm om du vill!
DU ska inte må skit pga skitstövlar. Du är värd bättre! JAg vet så väl att det är lättare sagt än gjort för när man är sårad så är man men man tar sig igenom även det värsta.
Titta på filmer, prata med de du gillar mest och låt smärtan ebba ut.

Är du nära att börja skära dig eller dricka för mkt... tänk då vilken makt den här personen får över ditt liv och ditt mående. Du vill inte att det ska ske eller hur!

Psykisk ohälsa ska man söka hjälp mot.
Tänk på hur stark och underbar du är!!! Fortsätt ditt liv som att den här personen inte existerar!

Tack för det tröstande i orden <3 Jag försöker verkligen tänka positivt men känns som att så fort något går bra med något kommer skit dubbelt så hårt tillbaka.
Tyvärr kan jag inte undvika dem här personen helt av olika orsaker. Det är om jag flyttar från staden där jag bor.

Jag har varit alkoholiserad endast i en av dagarna. Jag har ingen aptit så det är enda sättet som jag får i mig "energi".Hade jag inte haft fint stöd av vänner hade det kunnat gå mer illa. Ska se om jag kan få tid hos psyk. Tyckte mina tabletter funkade okej men nu har allt bara kraschat igen. Har sedan i måndags fått i mig omkring 500 kalorier max om man utesluter alkoholen. Jag jobbar fortarande som vanligt är rädd att bli sparkad om jag tuppar av då detta delvis är självförvållat.

Tack för det tröstande i orden <3 Jag försöker verkligen tänka positivt men känns som att så fort något går bra med något kommer skit dubbelt så hårt tillbaka.
Tyvärr kan jag inte undvika dem här personen helt av olika orsaker. Det är om jag flyttar från staden där jag bor.

Jag har varit alkoholiserad endast i en av dagarna. Jag har ingen aptit så det är enda sättet som jag får i mig "energi".Hade jag inte haft fint stöd av vänner hade det kunnat gå mer illa. Ska se om jag kan få tid hos psyk. Tyckte mina tabletter funkade okej men nu har allt bara kraschat igen. Har sedan i måndags fått i mig omkring 500 kalorier max om man utesluter alkoholen. Jag jobbar fortarande som vanligt är rädd att bli sparkad om jag tuppar av då detta delvis är självförvållat.
Bra att du får stöd av dina vänner, det betyder massor! Hoppas du mår bättre snart. <3<3<3<3<3
Det är också bra att du fortsätter jobba, det skingrar tankarna lite.
Allt kommer att bli bra till slut, och är det inte bra så är det inte slutet :)

Nej stökar inte till det alls denna gång för mig.
Har varit i kontakt med advisa,då inga förslag har kommit och inget hört ifrån dom.
Ville att dom stänger ner mitt misstag.
Får svar från dom att en bank håller på med min ansökan.....ha..ha.

Har kollat upp i kivra vilka banker som kollat upp mig..(var 4 st).
Såg att Bigbank var en av dom,dom accepterar betalningsanm upp till 5st.
Avida finace privatlån accepterar inte betalningsanm, men det gör deras kreditlån och man kan få kredit upp till max 150 000 kr.
Undrar om det är nån av dom som håller på med mitt.
Skriver vad det blir för svar...

Problem med män. Har aldrig haft en stabil relation i mitt liv och jag är något år från att fylla 30. Räknar inte sambo som stabilt för de var inte normala någon av dem. Att jag låter mig själv utnyttjas gång på gång i god tro om att nästa ska vara annorlunda. Skiter i detta fullständigt nu har inställningen att jag kommer vara ensam hela mitt liv.
Tråkigt att höra. Jag har väl lite samma erfarenhet.
Det jag gjort är att jobba med mig själv, går hos psykolog på psykodynamisk lång. I slutändan så ligger problemet hos en själv och man måste jobba på varför man drar till sig de männen och varför man tillåter någon att behandla en illa.
Det är långt ifrån okej att någon behandlar en illa men tyvärr så hittar de lätta offer.
Bli stark i dig själv, älska dig själv sen kommer en sund relation på köpet. ❤️

Tråkigt att höra. Jag har väl lite samma erfarenhet.
Det jag gjort är att jobba med mig själv, går hos psykolog på psykodynamisk lång. I slutändan så ligger problemet hos en själv och man måste jobba på varför man drar till sig de männen och varför man tillåter någon att behandla en illa.
Det är långt ifrån okej att någon behandlar en illa men tyvärr så hittar de lätta offer.
Bli stark i dig själv, älska dig själv sen kommer en sund relation på köpet. ❤️

Tråkigt att höra att du känner igen dig! Ja jag går mycket på det yttre och på sexuell attraktion. Jag har en speciell smak vad gäller män. Jag var tillsammans med en man jag inte var attraherad av en gång och han var väl egentligen den som behandlade mig bäst men attraktion är superviktigt och därför fortsätter jag springa efter samma typer av karlar tyvärr. Vi har haft en mycket kort relation så han hann väl aldrig behandla mig illa egentligen det var bara det faktumet att han ljög om allt. Den man jag hade en relation med innan var aggressiv, kränkande och någon vecka från att slå mig eller värre. Fick inga sådana här vibbar från denna man.
Jag kommer aldrig älska mig själv. Det är något jag kommit underfund med.. Har undrat om det är så att jag har så dålig karma att allt kommer tillbaka till mig gång på gång. Har inte haft ett hyfsat bra år sedan 2013.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp