Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kör min diet - version 100 :D
Frukost har jag bra nu, kör antingen kvargsmoothie eller en äggröra. Ganska low points med andra ord.

Men middag/kvällsmat - vad kan ni rekommendera där? Undviker pasta och potatis så klart. Precis som ris. Nu i början tills jag är under 110 kg så ska jag hoppa över kolhydrater. Har ni goda tips på några maträtter eller sallader med kyckling/sallad/lax/torsk/något annat gott och nyttigt?

Ska laga ikväll :D

Kör min diet - version 100 :D
Frukost har jag bra nu, kör antingen kvargsmoothie eller en äggröra. Ganska low points med andra ord.

Men middag/kvällsmat - vad kan ni rekommendera där? Undviker pasta och potatis så klart. Precis som ris. Nu i början tills jag är under 110 kg så ska jag hoppa över kolhydrater. Har ni goda tips på några maträtter eller sallader med kyckling/sallad/lax/torsk/något annat gott och nyttigt?

Ska laga ikväll :D
Inget tips om maträtter, men om du vill gå ner i vikt fort rekommenderar jag dig att köra 3 veckor på denna diet:
https://www.naturdiet.se/produkter/drinkmix-maltidsersattning/
Du kommer rasa i vikt...

Terry: Rekommenderar vanlig kost. Ät kolhydrater, men minska. Dessa kolhydrater är viktiga för kroppen. Potatis är dessutom kolhydraten som mättar mest!

Men träna mycket, helst med hög puls så kommer du må bra både med kosten och träning.

Har en bror som är personlig tränare och jag har fått gå på kurser där o även via fotbollen när jag spelade ganska högt upp för 10 år sedan.

Jag är för fet för att träna bra i början :D Kan fan knappt röra mig,
Nej det är inte riktigt så illa men behöver tappa ett par snabba i början.

Idag ska jag gå tänkte jag 10-15 kilometer. Det är ganska bra. Käkade äggröra till frukost med kalkonbröst.

Kolhydrater på sunt och rätt sätt ökar dessutom förbränningen

Jag är för fet för att träna bra i början :D Kan fan knappt röra mig,
Nej det är inte riktigt så illa men behöver tappa ett par snabba i början.

Idag ska jag gå tänkte jag 10-15 kilometer. Det är ganska bra. Käkade äggröra till frukost med kalkonbröst.

Det är ändå bra! 10-15 km är bra

Du gillar inte havregrynsgröt? Det mättar väldigt bra. Kör med kanel på och ägg vid sidan!

Jag tycker faktiskt det bästa är att träna och sen försöka äta som vanligt iallafall nästan :)

Kolhydrater på sunt och rätt sätt ökar dessutom förbränningen

Ja alltså jag ska naturligtvis äta det när jag tappat dessa första 6-7 kilorna nu måste jag få snabba resultat för att orka ens röra mig det är det. Känner mig som en flodhäst för fan .D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp