Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Den yngsta som smittats av coronaviruset och som får intensivvård i Sverige är 21 år gammal, enligt ny statistik från Svenska intensivvårdsregistret (SVR).

Över 100 patienter smittade av det nya coronaviruset har eller har fått intensivvård i Sverige, SVR.

Det är en ökning sedan i helgen då antalet låg runt 60.

Då kan ni räkna ut var vi är på fredag...

Alltså ärligt talat är det vanligt att a-kassan håller på att krångla så mycket? Innan ansåg att det var ett problem att jag inte gjort färdig min master nu måste dem ha 120 olika bilagor trots att information redan framkommit i en tidigare bilaga. Min inledande skuldsanering kommer inte leda till något eftersom att a-kassan ska ha papper på allt. Börjar ledsna rejält...

Jag ställde en enkel fråga. Du är säkert en jättebra chef som inte kan diskutera så fort du behöver förklara dig eller blir ifrågasatt. Och trots frånvaro har jag läst inlägg här, tjafsfritt från din del har det definitivt inte varit.
Vill inte tjafsa men när har jag tjafsat här ? Skulle bara vilja veta vilka inlägg du anser jag tjafsat i.
Det sista var innan du skulle gå ut förra gången. Sen om jag ifrågasätter nått inlägg men det har inte varit personliga påhopp som du gjorde på mig.
Upplever det tjafsfritt från min sida

Vill inte tjafsa men när har jag tjafsat här ? Skulle bara vilja veta vilka inlägg du anser jag tjafsat i.
Det sista var innan du skulle gå ut förra gången. Sen om jag ifrågasätter nått inlägg men det har inte varit personliga påhopp som du gjorde på mig.

Varför fortsätter du när du igår var enig om att sluta tjafsa? Din upplevelse om personliga påhopp får stå för dig.

@Syrran släpp det. ❤️

Varför fortsätter du när du igår var enig om att sluta tjafsa? Din upplevelse om personliga påhopp får stå för dig.
Okej bara undrade vilka det var isåfall är det något jag inte är medveten om själv.
Kan vara bra att veta bara inget annat
Om man skriver så är det bra att ta fram men du kanske inte minns.
När någon skriver så o jag själv inte vet så undrar man men är det tjafs att jag ifrågasätter då kan det vara en del;)

Ja vet men det känns olustigt bara.
Men det är nog när jag ifrågasätter.
Tycker själv det varit lugnt fram till igår.
Och vill inte tjafsa men ibland vill man ha svar på såna påståenden utan att bråka.❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp