Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Pga Corona och alla åtgärder som har krävts,så kommer förmodligen skatten höjas rejält i framtiden...
Känns så enormt hopplöst...
Vilket elände ,människor döda,sorg och förödande ekonomiska konsekvenser i hela världen ...

Ja, vi lär ha en lång lågkonjunktur framför oss, t o m kanske en depression. Tuffa tider väntar, men först måste vi rädda liv...

Pga Corona och alla åtgärder som har krävts,så kommer förmodligen skatten höjas rejält i framtiden...
Känns så enormt hopplöst...
Vilket elände ,människor döda,sorg och förödande ekonomiska konsekvenser i hela världen ...
Ja konsekvenser av detta kommer bli enormt :(
Ibland svårt att förstå detta händer :(

Enligt nya rön verkar det som att rökare har det största riskfaktorn att dö av Corona + ålder... och .....ja även andra med riskfaktorer
Även dom som slutat att röka ,är inte säkra.
Usch..då är jag också i riskgruppen..,dock ej åldersmässigt...än..

Enligt nya rön verkar det som att rökare har det största riskfaktorn att dö av Corona + ålder...
Även dom som slutat att röka ,beroende när man har slutat..
Usch..då är jag också i riskgruppen..,dock ej åldersmässigt...än..
Jag med men inte heller åldersmässigt.
Menade inte att gilla du var i riskgruppen.
Men det du skrev<3

Nu kanske du förstår varför Löfvens tal och hela agerande är helt verklinglsöst.
Det krävs åtgärder och en ledare. Folk skiter i hans floskler.

Stäng skidorterna och sätt Stockholm i karantän.

Jag tycker det fortfarande fyllde sin funktion dvs en varning om fler restriktioner om man inte följer de nuvarande. Men då är det viktigt att börja leverera nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp