Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Att minska tillställningar med Max 500 personer att börja med tex
Sätta hela Stockholm Göteborg i karantän

Hur många tillställningar genomförs idag som har 200-300 deltagare, alltså vad skulle en minskning från 500 ha för effekt? Kan komma ett sånt beslut, mest i syfte att påvisa allvaret... Som i Tyskland.

Vad skulle det innebära att sätta hela Stockholm i s k karantän, hur tänker du dig att det ska gå till och hur ska t ex de äldre få hemsjukvård? Hur ska man handla mat?

Jag ställde en enkel fråga. Du är säkert en jättebra chef som inte kan diskutera så fort du behöver förklara dig eller blir ifrågasatt. Och trots frånvaro har jag läst inlägg här, tjafsfritt från din del har det definitivt inte varit.
Åh nu börjar du igen. O blandar in mitt chefskap är du avundsjuk? Du kan få ta över mitt jobb om du vill. Inte ett lätt jobb. Fattar inte varför du blandar in det det gjorde du förra tjafts omgången med.
No respekt har du :(
Åh du håller koll på mig ! Har inte tjafsat med nån förrän nu när du är här igen.

Det kan gå åt två håll. Den här strategin. Flera hundra döda och masskaos i vården med ekonomiska katastrofer som följd.

Eller 50-60 döda. Kontroll på vården och back in buisness om två veckor.

Beroende på om det blir ett eller två kan vi summera och betygsätta både FHM och Löfven. Dom har valt en väg som antingen blir succé och bäst i klassen eller massdöd och fullständigt blodbad på alla plan

Jag är def pro kontroll på vården.

Stockholm har 700 smittade vad man vet. 10 döda typ och intensivplatserna börjar bli fulla. Nu...

Tänk om en vecka eller två....

Åh nu börjar du igen. O blandar in mitt chefskap är du avundsjuk? Du kan få ta över mitt jobb om du vill. Inte ett lätt jobb. Fattar inte varför du blandar in det det gjorde du förra tjafts omgången med.
No respekt har du :(

För att jag ställde en enkel fråga som du bevarade med spydigheter istället. Inte ett dugg avundsjuk men tackar som frågar och för omtanken.

Stockholm har 700 smittade vad man vet. 10 döda typ och intensivplatserna börjar bli fulla. Nu...

Tänk om en vecka eller två....

Skulle tro att 700 är minst gånger 10. Troligen än fler smittade här i huvudstaden, iallafall vad man hör på jobb och av vänner.

Iva-platserna är ungefär halvfulla. Nu kommer man i veckan skapa många fler på Stockholms mässan, med hjälp av militären. Ett klokt beslut, för att öka kapaciteten.

Hur många tillställningar genomförs idag som har 200-300 deltagare, alltså vad skulle en minskning från 500 ha för effekt? Kan komma ett sånt beslut, mest i syfte att påvisa allvaret... Som i Tyskland.

Vad skulle det innebära att sätta hela Stockholm i s k karantän, hur tänker du dig att det ska gå till och hur ska t ex de äldre få hemsjukvård? Hur ska man handla mat?

Karantän handlar om att strypa all icke nödvändig aktivitet där handla mat och utföra sitt jobb fortgår om det inte går att utföra hemifrån. Just i Stockholm är bristen på följsamhet ett problem där Italien resenärerna nu laddar för Åre istället...

Karantän handlar om att strypa all icke nödvändig aktivitet där handla mat och utföra sitt jobb fortgår om det inte går att utföra hemifrån. Just i Stockholm är bristen på följsamhet ett problem där Italien resenärerna nu laddar för Åre istället...

Jag skulle ändå säga att följsamheten är god. På tunnelbanan i fredags var jag typ ensam i min vagn. Men absolut, det finns fortsatt några som ej lyssnar, därav bra att fortsatt vara tydlig i budskapet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp